Movie-time

För en stund sedan var jag, mamma och Dollan och släppte av pappa för han ska ju "showa" ikväll :P Och så tänkte jag vara lite rolig och köra iväg för han hade inte tagit ut dragspelet ur bilen än och då tänkte jag att köra iväg på skoj, hehe. När han klev ut bilen börja jag rulla men så hitta han en o tjöta med och då märkte han inget och ja ba "Nämen vafan!" haha! Han stod kvar där och då körde jag iväg ändå, man kan nämligen köra runt där :P Så jag körde iväg och åkte tillbaka till rondellen där vi hade släppt av han och då stod han och vinka in oss, haha, han trodde vi skulle köra iväg!!! Så öppnar han min dörr och säger "Jag sa till gubben: De kör ju iväg med mitt dragspel!" HAHA! Lite roligt, hehe.

Sedan åkte vi till "Hemmakväll" för att hyra filmer. Dessa blev det:
"Irene Huss - Den krossade tanghästen"
image67

"Surf's Up"
image68

"Råttatouille"
image69


Nu ska jag och mamma kolla på film och ni kan la nästan räkna ut vilken hon vill se :P

Kommentarer
Postat av: yazmina

trevlig kväll :)

2008-03-29 @ 23:11:00
URL: http://yazmina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0