Partaj! =)

Igår vart det partaj, vi var på förfest hos Nicole och Oscar här hemma i Kinna för vi skulle till Lounge senare på kvällen. Marion, Cissi och hennes kusin Jenny kom först hem till mig för de skulle åka med mig upp till Nicole och Oscar. När vi kom dit började vi med att spela Guitar Hero. Jag hade aldrig spelat det innan och jag var inte så bra men fan va det var kul! Blir riktigt sugen på att skaffa en sådant spel! Det roligaste var nog när jag och Oscar valde expert. Man kunde välja mellan lätt, medelsvårt, svårt och expert. Fick lite poäng iaf :) Vi spelade även Twister och det var också grymt roligt! Cissi som hade baggy-braller på sig fick dra upp den som gamla tanter gör, haha! Det märks att Cissi är 19 år ;) Oscar twistade till sig ordentligt ibland och det är tur att man är lång också när man är flera.
Jag och Marion körde det och så slängde jag ur mig en kommentar som gjorde att hon föll pladask i golvet och började asgarva! "Vicken jävla kommentar!" Sen var Nicoles lillasyster med, vilken liten apa, en vig apa. Hon var ju nästan värre än Oscar till att twista till sig :P Jenny hade skön stil, hon stod med benen i kors och också armarna, haha, det såg jätteroligt ut!
Klockan 11, ungefär, då åkte vi iväg och då skulle vi först köra hem Cissi och Jenny för Jenny är inte 18 år än så hon kunde inte följa med ut :( Då vart det jag, Marion, Oscar och Nicole kvar och vi åkte till lounge där Nicole träffade sina kompisar. Sen gick vi in där det var en extrem hög ljudnivå man fick ropa i varandras öron om man skulle säga något men man hörde knappt ändå... Det slog ju lock för öronen så det var skönt när vi gick därifrån och skulle hem. Marion hitta en liten flört ;) hehe. Marion kanske blir först då ju!

Det var också kul att träffa Nicole och Oscar, det var längesen man träffa dem :)

P.S Bilder finns på min bilddagbok så ni kan ju kika in där om ni vill, http://maertapaerta.bilddagboken.se/p/main.html

/Märta

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag äääägeeeer i mian baggy-brallor =P Haha! Det var verkligen askul att träffa er igen, var ju aplänge sen, men saker har ju vart som dom har varit... But, CC is back on track =D Älskar dig, halvan är inte hel utan sin andra hela halva!

2008-03-23 @ 19:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0