Seg dag

När jag och Marion kom hem igårkväll var vi så trötta. På hemvägen från Nicole pratade hon bara om iskallt vatten, haha. Vi gjordes oss iordning, jag skulle borsta tänderna innan vi gick upp och Marion skulle gå på toa några gånger :P Det tog inte lång tid för mig att somna och det gjorde det nog inte för Marion. Klockan ringde vid 9 men jag kommer inte ihåg att jag har stängt av den eller nånting, jag avr helt borta på morgonen. Så seg också, kunde kanppt öppna ögonen bara för att jag var fortfarande trött, haha. Men Marion var redan vaken och så var Dollan där inne också och så skulle man klappa henne :) Marion åkte hem halv 11, tråkigt, det är kul när Marion är här :)

På förmiddan, en stund efter Marion hade åkt tog jag, mamma och Dollan en promenad. Det är skönt och gå ute när solen lyser. Sen har jag bara suttit framför tv:n eller datorn... Har inte gjort ett piss, tänkte gjort färdigt religionsfrågor men hade ingen lust till det.

Ikväll har jag tittat på mitt favoritprogram - La Ink. Kat von D är så extremt cool. En del tjejer som ahr en massa tatueringar och ser ut som riktiga bad-ass beter sig mer som killar men inte Kat von D hon må vara en riktigt rock-tjej med en massa tatueringar men hon är ändå feminin. Gillar inte starkt! Jag gillar verkligen det halsbanden hennes team fick i detta avsnittet som gick. En sån skulle jag vilja ha.


Vad ska jag göra mera nu då. Kvällen är ju inte slut. Jag vill titta på en film men jag vet inte vilken. Har ni några förslag?

/Märta

Kommentarer
Postat av: Nicole

Mycket vacker flicka, ja =)

2008-03-27 @ 10:55:37
URL: http://nicolsan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0