För tidigt Studentpresent!

Idag bar det av till Borås, främst för att min lilla bästa Cissi skulle hitta det sista till STUDENTEN! Men jag skulle också in för att kolla efter min studentpresent ett Playstation 2, Guitar Hero spelet! Gick först in på Elgiganten och där sa killen "Jag har inte sett ett sånt här på 2 år och vi kommer nog itne beställa in något." Det första jag tänkte va "Fans, jävla, skit!" Sen gick vi in på Onoff och när vi gick in där provade jag på att spela ett spel på PS3 medans Cissi spelade Guitar Hero på XBox 360 Live.
Sen kollade jag runt på hyllorna och vad ser jag då, ett PS2! Så jag stack fort som fan fram till en expedit och frågade hur mycket allt skulle kosta, för egentligen skulle jag och mamma åkt in nån gång i nästa vecka och köpa det för vi åkte tåg idag plus att jag cyklade till stationen. Allt gick på 2048:- och då var det spelet, PS2 och en gitarr, ville egentligen ha haft 2 gitarrer men den hade inga lösa. Hon sa också att det kan ta slut och då tänkte jag "Äh, va fan, det är lika bra att köpa det nu än att åka in senare och så är det slut." Såg jag fick gå och konka på ett PS2 och ett Guitar Hero men det var det värt! Vart så glad hela tiden :) Sen gick vi runt i lite affärer, de sista CC skulle in i och där gick jag med allt, haha! Såg en "kändis" inne på Lindex, Cissi kom fram till att han var en dejtare till en B-kändis. Han var med i "Ensam Mamma Söker".
Vi var även inne i affären Carlings inne på Eko och där jobba en störtskön snubbe måste jag säga! Jag provade ett par shorts där inne och då hade jag dragit undan skynket så Cissi kunde se dem och så gick han förbi där sen sa jag till Cissi om hon kunde ge mig ett skärp och det var bra och så frågade jag hur mycket det kostade. "300" sa Cissi då svarar jag "Häng tillbaka dem!" Sen när jag hade bestämt mig för att det skulle bli de fina shortsen stod jag och kollade runt lite då kommer han som jobbar där, Michael har jag kollat upp att han heter. Då frågar han om det skulle bli de shortsen "Aa" sa jag och då säger han "Ja, va bra. Ja de satt ju bra iaf av det jag såg." Haha, lite roligt, tycker jag. Sen när jag hade varit och köpt mitt spel gick vi in dit igen för Cissi skulle ha en t-shirt då ser han mig igen och då säger han "Har du chackat en gitarr?" Och så har han värsta flinet, haha. Sen när berättade Cissi att när hon skulle betala sjöng han med i låten som var på, haha! Det var verkligen en flummig snubbe men en störtskön typ, haha!

När vi var på väg hem hade jag och mamma bestämt att de skulle hämta grejerna för det är nog inte så lätt att cykla med allt det, hehe. Sen cyklade vi hem och sa farväl vid krysset. När jag kom hem sa jag till mamma "Fy, va jobbigt nu måste jag vänta ända till studenten innan jag får greja med detta!" Då säger hon "Nää, det behöver du la inte" Då blev jag jätteglad och kopplade in det direkt och skulle precis börja spela när pappa säger "martina Roos, nu är det mat!" Men direkt efter att jag hade ätit sprang jag in för att spela! Skitkul är det men lite tråkigt att man bara har en gitarr... Men va fan nu har jag äntligen fått/köpt mitt PS2!

So long, suckers! HAHA!

image94

P.S Gå in på min BDB där är fler bilder ;)

Kommentarer
Postat av: yazmina

svara gärna på dagens fråga i min blogg! :)

2008-05-31 @ 19:34:43
URL: http://yazmina.blogg.se
Postat av: Cissi

Jaa, haha den snubben var för jävla skön =) Vi går GH maraton snart, så tar jag med mig av en gitarrea här hemma!! Sen kollade vi ju på tält med, det glömde du skriva!!!

2008-05-31 @ 19:38:07
Postat av: Nicole

På GAME har de lösa gitarrer med. Tror även att det finns på EB Games. Riktigt kul är det, yes =)

2008-05-31 @ 20:05:29
URL: http://nicolsan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0