Grattis Kalmar FF!

Jag kollade på matchen mellan Halmstad och Kalmar och det var en bra match. De spelade ingen snygg fotboll men det var ren vilja som jag såg på planen! De kämpade för att göra mål!

Men jag vill iaf säga GRATTIS till Kalmar FF till SM-guldet, deras första SM-guld!

(Bild tagen på www.aftonbladet.se hemsida)

P.S Men nästa år så är det Elfsborg som står som Svenska Mästare ;)

Rock-fredag!

Iförrigår var det en riktigt bra tv-kväll och det brukar det oftast inte vara en fredag-kväll. Idol kollar jag på varje fredag så det är ju givet men igårkväll var det rock-tema i Idol vilket drag det var! Alla gav verkligen gärnet igår! Idol är bäst när det är rock-tema! Sen var det nästa program "Fredag hela veckan" och det brukar jag oftast inte kolla på men jag hade snokat runt lite på Bybs sida och då läste jag att de skulle vara med där! Så det var en riktig rock-kväll! :D Va glad jag blev varje gång de spelade! "Minus Celcius", "Degenerated", "Nomadic", "Making enemies is good"! Det pirra i hela kroppen på mig, blev så glad och jättepigg! :D


Gråter nästan ju...

Jag och mamma var på Knalleland igår och då gick jag naturligtvis in på "Skivlagret" och kollade runt lite och då hittade jag skivor (Fatta!? Jag hittade CD-skivor inne på Skivlagret, haha) en Backyard Babies skiva - Diesel and Power och så hittade jag en HIM skiva - Razorblade Kiss. Och nu har jag suttit och lyssnat på en låt, från HIM-skivan, om och om igen! "Razorblade Kiss" heter låten så bra den är går nästan inte att beskriva! Och en sak som jag inte kan beskriva är hur gärna jag vill se dem live! Kan ni fatta det!? JAG VILL SE DEM LIVE!!! Antingen så får ajg se dem själv live eller så drar jag med morsan och farsan! Jag ska se HIM LIVE innan jag dör! Ni kan inte fatta hur gärna jag vill se dem live och få en autograf då skulle jag svimma! Jag gråter nästan bara för att jag vill sååååå gärna se dem LIVE!

Här kommer ett LIVE-klipp med HIM, låten heter "Razorblade Kiss" och när jag ser detta klippet ryser jag!


Tjingaling!

RSS 2.0