Rock-fredag!

Iförrigår var det en riktigt bra tv-kväll och det brukar det oftast inte vara en fredag-kväll. Idol kollar jag på varje fredag så det är ju givet men igårkväll var det rock-tema i Idol vilket drag det var! Alla gav verkligen gärnet igår! Idol är bäst när det är rock-tema! Sen var det nästa program "Fredag hela veckan" och det brukar jag oftast inte kolla på men jag hade snokat runt lite på Bybs sida och då läste jag att de skulle vara med där! Så det var en riktig rock-kväll! :D Va glad jag blev varje gång de spelade! "Minus Celcius", "Degenerated", "Nomadic", "Making enemies is good"! Det pirra i hela kroppen på mig, blev så glad och jättepigg! :D


Kommentarer
Postat av: Dregens

Backyard Babies är vårt band, föralltid och förevigt! Världens bästa för sjutton... Precis som, världens bästa kompis <3

2008-11-09 @ 21:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0