2 timmar och 20 minuter

Idag var jag och min kära mor och far och Dolly i Göteborg, jag behövde ett par nya skor ett par stövlar som jag alltid har velat ha men här i kring finns inga moderna stövlar i min storlek men då ska jag rekommendera "Bekväma skor" i Göteborg de har snygga skor i större storlekar! Där fick ajg mig ett par nya stövlar, jippie! Men de var inte direkt billiga... Men nu har jag snygga stövlar! Det gjorde min dag. Det kanske är sant att tjejer älskar skor? Vem vet. Men iaf resan in till Gbg, shoppingen och resan hem igen gick på 2 timmar och 20 minuter!
Här är min nya skor!

Efter lunch ville Gullefjun jogga till mig och då passade jag på att gå med Dolly så först gick jag och mötte han sen gick vi en rejäl runda uppe i skogen och sen gick han hem igen. Vi tjöta hela tiden om allt mellan himmel och jord. Alltid kul och träffa lilla Robin :) Och han gillar Ace Ventura! Inte många som gör... Ändå någon med samma smak som mig!

Märta-Pärta

Kommentarer
Postat av: alexandra

Jag gillar inte snö ;) hihi lr jo kan bli fint på kort men usch så kallt ;)

2008-10-13 @ 17:33:00
URL: http://lawinborg.blogg.se/
Postat av: alexandra

disneydags va super :D fnissar

2008-10-23 @ 20:08:34
URL: http://lawinborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0