Har ni saknat mig?

Har bott helt själv i nästan en vecka nu! Kan inte ehlt ensam Dolly har bott med mig. Min morbror har varit på semster så jag fick bo där om jag ville och det ville jag! Så jag har fått städa, tända i pannan, laga mat och diska! Helt otrloigt att jag har klarat av det själv. Men det har varit väldigt skönt att bo själv och få klara sig på egen hand även om det itne var så slänge. En grej som jag saknade var en mikro! Men det fick gå ändå... Dator har han inte så den har jag sluppit och det har varit väldigt skönt det också även om jag har varit hemma någon gång och suttit vid den. Men inte länge...

Cissi och Marion var på besök en kväll det var mysigt vi spela GH iaf jag och Cissi. Fan, va vi ropa när vi slog Tom Morello! Vi titta på Lejonkungen 2 också. Va barnsliga vi är men jag är stolt över att vara lite barnslig! Varför måste man växa upp så fort? Diggar Noka/Nuka (stavning?) när de ska tända eld på gräs! "Vi ska grilla sessan, vi ska grilla sessan! Någon annan som tycker det är varmt här?"
På kvällen fick vi för oss att gå till Kinna en Marion var osäker på om hon skulle orka det eller inte... Men vi kom inte så långt, det började regna så vi vände och gick hem igen... Sen lekte vi modeller i sovrummet framför Mimmi och Kurt! Skitkul!

En dag pratade jag med Monkey-Ponkey också! Jag saknar henne så mycket så det var jättekul att prata med henne! Vi bestämde lite för min födelsedagsfest också! ;) Bara 24 dagar kvar nu!!!

Häromdagen var jag, Cissi, Robin, Dolly och Marion i Kinna vi gick runt och fota. Det var också jättekul! Fick till rätt så bra bilder också och så fick lilla Dolly-Boll vara med också :) Sen åkte vi till Robins lägenhet i Skene Marion körde som hon körde helt otroligt låg Dollan i mitt knä och försökte sova när Marion körde räcer! Det är en fin liten lägenhet han har nu :)

Det är min sammanfattning på denna veckan och det är rätt så skänt att vara hemma igen men det hade inte varit helt fel att bo där i någon vecka till!

Bilder kommer finnas på min Bdb!

Märta-Pärta

Kommentarer
Postat av: CC

Va? Vilka bilder då? Du har väl fått dem från i somras, eller? Annars får jag väl åka hem till dig nån dag så att du får dem!

Gött att ha eget place du, även om det bara rör sig i några dagar. Jag bara väntar på att min bror ska boka en flygbiljett till Staterna eller något så jag kan få ha hans lägenhet! Men det lär ta ett tag verkar det som. Oerhört fina bilder vi fick till, vackrare än vackrast! Det är kul att åka bil med Marion, lite spänning i den gråa vardagen =) Hur gick det med jobbletandet idag förresten? KRAMKALAS!

2008-10-06 @ 18:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0