KM-2 Agility Marks BK 2008

Igår var det den stora dagen som jag hade sett framemot så mycket! Angela hade övertalat mig att vara med och sicken jäkla röta att jag var med!
Dagen började med att bestämma schemat. Först var det bruks (tror jag) sen agility, lydnad, agility och så något mer. Jag var faktiskt lite nervös innan agilityn startade. Mamma och pappa kom en kvart före det började och så kom min hejarklack också - Cissi och Balder! Första rundan var felfri så då låg vi bra till. Det var inte en så svår bana och som tur var var inte däcket med, phu. De som jag såg som mina "konkurrenter" gick det inte alls bra för!  Andra omgången fick vi 10 fel bara för att Dolly skulle krångla i slalomet :P Men sen gick resten av banan jättebra!

Det var jättesynd om Balder, han satt och sjöng vid sidan om banan när andra hundar sprang, stooora hundar.

Ca. halv 5 var det prisutdelning och gissa vilka som kom 2:a i agility!? JAG OCH DOLLY! Det är inte illa pinkat i.o.m att vi bara har gått en nybörjarkurs i agility och 3 lektioner i forsättningskursen! Jag blev jätteglad och så fick vi ett pris också och så skulle vi stå på prispallen men Dolly satt där en stund sen gick hon, haha. Jag hade inget koppel på henne :P


Märta-Pärta

Kommentarer
Postat av: Cissi

Grattis på er =) Visste la att ni skulle komma bra till! Balder var supertrött när vi kom hem, låg o sov hela dan ;P Puss o Kram <3

2008-09-07 @ 14:29:22
Postat av: Lotta

Sv: Ja, den filmen va verkligen sjukt bra :D



Åååh, gick oxå på agility förr med min första vovve :) Det va sååå skoj!

2008-09-08 @ 12:00:47
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: Nicole

Grattis, så duktiga ni är! =) "Det är inte illa pinkat", haha, jag tyckte det var skoj, pinkat ;D Men som man brukar säga, små barn (jag) roar sig lätt =D

2008-09-08 @ 22:45:30
URL: http://nicolsan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0