Tack Cissi!

Igår fick jag med mig Cissi till Borås, Knalleland för Sonic Syndicate skulle nämligen vara där och ha en skivsignering på sin nya skiva!  Vi kom dit halv 12 och då åt vi först men jag vart så nervös så jag kunde knappt äta, haha. Sen skulle Cissi in på Carlings där hon hittade en massa fina kläder och jag kan säga er att det finns mycket snygga kläder där inne! Sen gick vi till Skivlagret vi var där en och en halv timme före och det var inte mycket folk, det var ca 20 pers före oss eller nåt. Trodde det skulle vara mer men SS är väl inte så känt än :) Vi satt där och väntade och Skivlagret är våran nya favvisaffär, finns mycket roliga grejer där inne! Men först när vi kom in där gick jag och letade upp SS nya album så då köpte jag det och så hittade jag en tidning med Byb på framsidan ;) Naturligtvis var jag tvungen att ha den!
Sen runt halv 2 kollar jag ut i gången och jag tänker "Var har jag sett den personen innan?" Och då var det Roger jag från SS och Richard och Roland. "Va äkligt" sa jag till Cissi, haha!
Det var tur att jag hade med mig Cissi för hon pushade fram mig till att ta en gruppbild med Roland och Richard ;P De skrev sina autografer på min skiva och en artikel med dem :D De var ena riktiga sköna typer, roliga :) Efter signering uppträdde Robin och Roland med 2 akustiska (stavning?) låtar, mycket bra, den ena var "Jack of the Diamonds" och den andra kommer jag inte på just nu... Mycket bra i alla fall han har mycket fin röst när han sjunger man hör varenda ord! Efter det live-uppträdandet skulle man ta kort igen och denna gången pushade Cissi fram mig till att ta en bild på mig och hela bandet! Fast det tog lite tid, hehe.

När vi gick därifrån var Cissi jätteglad för då skulle hon äntligen få köpa glass! Jag satte mig på en bänk och Cissi stod och kunde inte bestämma sig, hon ville att jag skulle hjälpa henne och det räckte med att jag stod bredvid henne i 5 sek sen visste hon precis vad hon skulle ha! När hon räknade upp vilka glassorter hon ville ha tittade jag mot rulltrappan och vem kommer inte där och går förbi mig!? Denni Avdic från Elfsborg, haha!

Sen hade vi lite krångel med bussarna så då passade vi på att leka modeller i Stadsparken, haha! Cissi hon skulle passa bra som en deo-modell. HAHA! Vi fick en hel del goa skratt och så gick vi ner/upp i brygga på bron.
Vi kom inte hem innan 10 över 8 på kvällen. Jävla Västtrafik!

Måste tacka Cissi för att hon följde med som ett personligt stöd! Och tack för en rolig dag!  =)

Bilder finns på mig Bilddagbok ;)

Märta-Pärta

Kommentarer
Postat av: Cissianen

Var SKITKUL i lördags! Tack själv för att du släpade med mig. Haha, jag fick brådis att välja glass bara för att hon i kassan kom för andra gången och frågade vad jag skulle ha!

Får ta och göra om det här tycker jag... Många fina bilder fick ju till med! Ääääälskar dig muppen min!

2008-09-22 @ 12:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0