Tjolahopp

Idag har varit en riktig slapp dag. Var hos doktorn på morgonen och det gick bra ska röntga knäet någon gång och sen ska jag till en ortoped. Efter det åkte jag hem, kollade på Top Model 3 sen åkte jag till JC och köpte mig en riktigt snygg vinterjacka som jag spanade in i Varberg och så fick jag en väska med!

När jag kom hem gick jag ut med Dolly, sen låg vi och slappa på eftermiddagen. Jag läste en bok men före det var det nära att jag somna. Jag läste min favoritbok Gossip Girl!

Nu ikväll åkte jag och Dolly upp till Brukshundsklubben för att träna. Det var ”allmän träning” så även sådana som går lydnad var där och tränade och så var vi ett gäng som tränade agility. Sen övertalade de mig till att vara med i tävlingen på lördag! Distriktsmästerskap tror jag det var, så det ser jag verkligen framemot! Längtar faktiskt! Ska bli jättekul, ska också bli kul och se hur det går till. Reglerna behöver jag lära mig. Jag har bestämt mig för att jag och Dolly ska upp och träna nu tills lördagen kommer. På torsdag ska vi i alla fall upp igen för då är det ”allmän träning”.

Så de som vill och bryr sig kan ju komma och se hur det går för oss =)

 

En annan dag jag längtar till är den 22 september! Gud, vad jag längtar!

Over and out!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag och Balder kommer gärna och hejjar på =D Vad händer den 22???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

2008-09-02 @ 22:43:17
Postat av: Nicole

Så nice =) Lycka till! Vad händer den 22 september? Pusspuss <3

2008-09-03 @ 19:34:59
URL: http://nicolsan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0