"... Who's the guy that you been dreamin off?"

Fy skäms på mig som sitter vid datorn såhär tidigt. Fy på mig! Men jag måste verkligen skriva ner detta innan jag glömmer av det.
Inatt hade jag världens bästa dröm och som alltid i de drömmarna ska Cissi inkräkta men vi har ju det bandet "tillsammans" ;)
Som sagt, jag hade världens bästa dröm inatt och nu kommer jag bara ihåg en liten del utav den. Dregen var i mitt hus på mitt rum och stod och kollade på min anslagstavla, jag stod vi sidan om honom med Cissi och det var som att vi gav honom en rundtur i mitt hus.
Men när vi står där tänker jag (lite blont) "Nu kanske man kan fixa en autograf nästa gång man träffar honom."
Då säger Cissi till mig "Nu kan vi kanske be honom om en autograf?"
Och då säger Dregen med ett leende på läpparna "Jag kan skriva en autograf till er om ni vill?"
Då kommer jag på hur dumt jag tänkte, varför tänka att man "kanske kan fixa en autograf nästa gång man träffar honom"? när man har han i huset och man kan få en autograf direkt istället :P haha.
Sen kommer jag också ihåg att han står på våran altan på baksidan av huset och min mamma står framför honom och bara tittar på honom och blir inte kloker på att man kan se ut så, haha.

Tänk att denna snubben har varit i mitt hus och i mitt rum :D

Drömmen var iaf mycket bättre när jag drömde den! Nu skulle jag vilja vara den där kvinnan som var med i "Miami Ink" då hon skulle få en tatuering. Hon kunde bestämma vad hon skulle drömma och nästa natt kunde hon börja drömma vidare på den drömmen hon hade drömt natten innan. Det skulle vara lite coolt :)

Märta-Pärta

Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha, shit vad jag garvar!! Så typiskt Märta "Nästa gång"... Haha, åååh så blond man kan vara =P Hehe... Mm, låter som en smaskig drömdröm det ;) Voolt, hihi??

Yes, du, jag och vårt älskade Backyard Babies föralltid och förevigt <3

2008-09-12 @ 12:53:06
Postat av: Nicole

Blondie ;P hehe. Nice med en kändis hemma, du =P Jag har en nu med ju! Wiwoow, min Steve-O =)

2008-09-12 @ 20:13:30
URL: http://nicolsan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0