Jobb

Sitter just nu och pratar med en liten Cissian, jag har berättat en väldigt rolig nyhet för henne och det är att jag har fått jobb!
Han från McDonalds hade ringt medans jag var ute och gick så jag ringde upp när jag kom tillbaka. Cissi hälsar. Vad han hade och säga var att han ville erbjuda mig ett jobb! Wihoo! Så nu ska jag börja jobba på McDonalds i Varberg, jippie!

I'm HAPPY today!

Kiss my ass!

Nu får man det verkligen bekräftat vad vissa tycker om en.

Så jävla glad man kan va!



Wihooooooo! Har precis kollat på Roomservice och Dregen var med! Att man kan bli så jävla glad så man sitter och ler och skrattar genom hela programmet bara för att Dregen är med!? Det är lite smått konstigt men jag är ju som jag är, hehe. Jag diggar verkligen likkistan, att ha en likkista för att förvara CD-skivor och DVD:er det var verkligen klockrent! Men jag gillar också det där hörnet där han satte upp en massa affischer och sen sprayade färg på så att det rann ner över affischerna det var COOLT och något som är ännu mera coolt är att jag har en likadan affisch som de nu har ;)

Tack för mig

SONIC SYNDICATE

I fredas åkte jag, Marion och Cissi in till Swing i Borås för Sonic Syndicate skulle uppträda där! Och det vart jag lycklig över! Och vilket ös det var! Jag blev så glad när de började spela! Jag var och glad över att jag hade öronproppar i.o.m att vi stod vid högtalarna, haha. Folk var som galna, de sprang upp scenen och hoppade ut över publiken och ibland fångade de dem och ibland inte haha. Det var en som sprang upp naken på scenen och hoppade ut i publikhavet. Det var tur han höll handen för snorren annars hade jag fått men för livet, haha. Jag har det på film också!
När de sjöng låten "Contradiction" filmade jag hela den och även det han sa före, han kallade den för "balladjävel" hehe. På slutet spelade de låten "Jack of Diamonds" och den hade jag längtat efter att få höra LIVE! Det gjorde de bra! Nu vill jag se dem Live igen. De ska spela på Peace&Love-festivalen i sommar och även Backyard Babies!!!

Hej svejs lingonfejs!

RSS 2.0