Så jävla glad man kan va!



Wihooooooo! Har precis kollat på Roomservice och Dregen var med! Att man kan bli så jävla glad så man sitter och ler och skrattar genom hela programmet bara för att Dregen är med!? Det är lite smått konstigt men jag är ju som jag är, hehe. Jag diggar verkligen likkistan, att ha en likkista för att förvara CD-skivor och DVD:er det var verkligen klockrent! Men jag gillar också det där hörnet där han satte upp en massa affischer och sen sprayade färg på så att det rann ner över affischerna det var COOLT och något som är ännu mera coolt är att jag har en likadan affisch som de nu har ;)

Tack för mig

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: haha ja vet."ja täntk4e ju dom där glasen va ju s¨dä" "typ radhus i nässjö nittiett" haha klockre e han



såg me de. haha jag är recsi som du. man kan inte bli annat än glad =)

2009-04-20 @ 22:30:24
URL: http://highlights.devote.se
Postat av: Zikkan

Jaa, vi blev så jääääävla nöjda me allt Dregen gjorde! Dessutom va det extra skoj att både han o Johnnie o Mattias e så otroligt snälla och roliga bakom kameran! Vi e toknöjda me allt Roomservice gjort åt oss! =) //Zikkan o Monkan

2009-04-29 @ 19:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0