Cissi och Camilla

Igår var vi och firade Cissi och Camilla som har fyllt 20 år! Det firade vi med att åka till Gekås, haha. Det var längesen jag var där men det var roligt. Det var jag, Robin, Anna-Sara, Glenn, Marion, Cissi och Camilla.
Det var inte lite folk och inte heller mycket folk det gick iaf att gå där inne. Det hände lite roliga grejer också, bl.a när jag och Robin stod och tittade på killhalsband och armband så kom det upp en kille bakom oss som ville också tittade på halsbanden och så hör jag han säga "Vi får väl vänta till flickorna är klara." Jag var tvungen att gå därifrån för jag börja garva så, det var ju bara en tjej som stod där (jag) Robin är ju en kille, haha! Sen när jag, Cissi och Marion gick vid underkläderna kom Marion fram och sa till mig "Hörde du vad den tjejen sa?" "Nä" svarar jag. "Va lång hon va!" Hade hon sagt och då sa Marion "Men det är ju inte så konstigt hon var ju 2 meter kortare än Cissi!" Herrejäklar vad jag och Cissi börja garva!
På Gekås köpte jag en film (Kung fu Panda), ett skärp, ett linne, ett par pyjamasbyxor (underbara är dem!) och lite annat. Det blev itne så mycket men jag kände inte för att köpa mer, hehe. Hade jag kunnat äta godis hade jag definitivt köpt det men det får vänta!
Sen åkte vi mot Kinna, det var tänkt att vi skulle bowla men de andra orkade inte så jag, Cissi, Marion och Camilla åkte hem till Cissi och myste ner oss i soffan och kollade på Saw 5, för en gångs skulle blev ajg itne rädd när jag kollade på Saw utan jag satt och skratta när tarmarna flög iväg, haha! Camilla fick även sin present utav mig som hon blev glad för!
På kvällen snöa det jättemycket så min och Marions bil var som två iglos!

Klart slut varulvstjut!

Kommentarer
Postat av: CC

Det var supermys i lördags, tack för den dagen! Haha, två meter kortare än mig ;P Den kommentaren satt som en smäck! Så jävla äckligt i Saw när tarmar och blod flyger iväg, uäk. Förstår bara inte hur du kunde sitta o garva åt det, men du är ju som du är - PERFEKT =D Kramkalas

2009-02-25 @ 12:59:47
Postat av: Angelica

Hahaha.. Du kan verkligen roa en! Jag var inte med men jag kan se allt framför mig iaf.. Synd att jag inte fick se det med egna ögon bara.. :(

2009-02-26 @ 23:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0