Dejt med Marion!



Idag har jag och lilla Marion varit på dejt! Vi har varit och bowlat och det var riktigt roligt! Fan va jag garva ibland, haha. Marion garva hon med! Både jag och Marion fick till ett par "strikar" och så var Robin och tittade på lite i början, hade varit roligt om han hade kunnat vara med också! Men idag var det min och Marions dag :) Vi bowlade i en och en halv timme och tiden bara rusa iväg! Men det är roligt att bowla med Marion, hehe ;)
Efter bowlingen åkte vi till Hemköp och jag köpte glass och Marion köpte värmemat sen åkte vi hem till mig. Robin kom förbi en stund igen efter att vi hade ätit och då satt vi och tjöta på mitt (stökiga) rum. Han stannade inte så länge så efter att han hade åkt tittade jag och Marion på film - "Torkel i Knipa"! Haha, det var längesen sen jag såg den men den är lika rolig och inte lika läskig längre! :D "Motherfucking tjalla, bara så du vet det. Biatch!" haha!

Tack för en rolig dejt ;)



R.I.P. Balla Mormor.

Kommentarer
Postat av: Marion

Roliga tider får börja bli så igen tycker jag :)

2010-01-13 @ 20:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0