Den konstigaste natten jag har varit med om på länge!

Fy fan vilken jävla natt! Marion sov över här och förra helgen då hon sov över sov jag jättebra men denna natten var den värsta jag har haft hittills!
Vi la oss runt 00.00 men jag kunde inte somna och så skulle Dollan knö sig ner mellan oss för hon ville också ligga i sängen.
Sen somna jag runt 1 halv 2 på natten och drömde att jag skulle berätta ett grej för Cissi men det enda vi gjorde var att storlipa för hon missuppfatta varenda grej jag sa och hon uppfattade allting som något dåligt. Sen vakna jag. Somna igen och vakna av att det var som en bastu i rummet och då öppnade jag ett fönster. Somna igen och vaknar sedan och får för mig att Dollan ligger död mellan mig och Marion för hon låg på rygg med tassarna i luften, jag kände på hennes bröstkorg för att kolla om hon andades men jag märkte inget och sen ruska jag henne och då började hon morra och då förstod jag att det bara var något jag hade fått för mig. Somnar igen och drömmer att jag tittar mig i spegeln och märker att skruvarna som sitter i käken har lossnat och käken är alldeles sne "Helvete nu måste jag göra den där jävla operationen igen!" tänkte jag och började få panik. Vaknar och märker att det bara var en dröm som kändes som verklighet. Min käke är HEL! Sen somnar jag igen och går upp 8.

Sjuk natt verkligen, hoppas att jag inte drömmer och inbillar mig sånt inatt igen!

Men tack för en roliga dag/natt/förmiddag Mariona speciellt då vi tittade på Full Frys! ;)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jävlar, låter som en sjuk natt du... Undrar vad det var för ngt du skulle berätta för mig som jag missuppfattade så. Hoppas att du sov gött inatt iaf =) Åå, Full Frys haha =D Me miss you <3

2009-02-09 @ 19:39:47
Postat av: Robin

Cc hade en bättre dröm hörde jag :P

2009-02-10 @ 23:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0