Gött o sova

Hehe. Nu är det så att jag har börjat att sitta uppe på nätterna, de som känner mig vet att jag inte brukar göra det. Men nu på nätterna har jag suttit uppe till 12, halv 1 och gått upp halv 7 på morgonen och det har jag gjort i flera dagar nu. Men idag när jag hade skottat undan den tunga snön var jag så trötter som bara den så klockan 2 idag på eftermiddagen somnade jag och vaknade halv 6 då vi skulle äta, jag gick ner och åt sen gick jag och la mig igen och vaknade halv 8 nu ikväll och var som en liten solstråle! Det har tagit ut sin rätt med att sova för lite men nu har jag tagit igen det! :D

Fuck you all goodnight!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Sedär ja, Märtan har gått och blivit nattuggla när jag och Marion har fått fason på våra sovtider =P Du är ju för go du! Det är faktiskt gött att sova på dagen man är sådär astrött =) Me love You <3

2009-02-25 @ 12:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0