Dejt

Igår var en supebra dag måste jag säga för jag var på "dejt", haha. Jag och Cissi var på bio i Göteborg. Vi såg Twilight eller ja, det är jag som har tjatat om att jag har velat se den filmen så länge och äntligen så har jag fått sett den med VÄRLDENS BÄSTA CISSIAN!
Vi gick runt i Göteborg lite innan filmen börja och då tänkte vi att vi kan gå till Götaplatsen men så långt kom vi inte för vi hittade en skateaffär som vi gick in i och vi var där inne en liten stund, hehe. De hade ju så fina skateboards och skor och t-shirts och tröjor och mössor. Sen shoppa vi lite på Netto och sen tjöta vi lite med Marion innan vi gick in i biosalongen!

För er som inte har sett Twilight då har ni missat något! Så bra den var en typisk Märta-film tycker jag, passar mig perfekt! Och han vart ju inte fuler heller ojoj! Ärligt talat så är det den bästa filmen jag har sett, just nu är den på plats nummer 1. Det är nästan så att jag vill se den igen.

"Twilight är baserad på Stephenie Meyers succéroman Om jag kunde drömma. Isabella Swan flyttar till Forks, en liten regnig sovstad i Washington. Hon förväntar sig att hennes nya liv ska bli lika långtråkigt som staden själv. Men när hon träffar den gåtfulla och förföriska Edward Cullen tar hennes liv en oväntad och farlig vändning. Edward har länge lyckats hålla sin identitet som vampyr hemlig, men nu går ingen säker, minst av allt Bella, som är den person Edward älskar mer än någon annan. Edward och Bellas förhållande balanserar på knivseggen mellan begär och livsfara."

Mycket bra är den iaf! Och tack Cissi för en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wiee, det var en superbra dejt tycker jag! MER DEJTING ÅT MUPPARNA, MED MUPPARNA =D Och jag tror minsann att någon har en liten förälskelse i en vampyr, hih. Vadå nästan vill se den igen? Hallå eller, om du hade fått som du velat hade la du sett tusen gånger vid det här laget! Älskar dig Mörta, du är bäst <3

2009-01-11 @ 22:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0