Käkoperation 2

15 januari gjorde jag mig andra käkoperation och vilken lättnad det var när jag vaknade upp och hade gjort operationen, så jävla gött! Men jag hade faktiskt lite roligt före operationen också. Precis innan operationen får man en lugnande tablett. Väldigt vra måste den ha varit för jag koommer inte ihåg att jag åkte ner till operationssalen men jag kommer ihåg att jag sa "Vad tar lappen med sig när han flyttar?", jag skratta så mycket så jag orkade inte häva upp mig på bordet. Sen har mamma berättat lite också, jag grät och jag skrattade och så sa jag tydligen "Ett sånt här piller skulle man ta innan man går ut!" Haha!
Men nu är jag iaf hemma, kom hem i lördags. Svullen som bara den och prata kan jag knappt för jag har ihop käken med gummiband men jag har ett jättefint bett nu iaf! När jag vaknade upp efter operationen bet jag ihop lite lätt för att se om jag kunde få igenom tungan men det fick jag inte! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahaha! Gud, vad jag garvar =D "Ett sånt här piller skulle man ta innan man ska ut", Haha, Märta goes high? Hihi, skulle gärna velat se dig då... Hehe, vill oxå ha ett sånt piller ;P Du är ju för gooo <3 Bra att operationen gick bra med. SAKNAR DIG MAAAAASSOOOOOOR!!!!

2009-01-20 @ 17:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0