Marion och Cissi

Idag har jag inte gjort så mycket. Ovanligt eller hur? Hela förmiddan läste jag min bok (medans mamma var iväg med Dollan för D skulle klippas så nu ser hon ut som en råtta) och nu har jag läst ut. Även om jag har sett filmen så var boken så spännande på slutet, visste vad som skulle hända men ändå. Boken är snäppet bättre än filmen faktiskt! Hoppas att de 2 andra böckerna kommer snart, hehe.

Runt halv 1 kom Marion och Cissi! =) Det gjorde mig glad! Vi var ute och gick med D, mysigt och gå där i skogen med mina allra Bästa Vänner <3 När vi kom in igen ville Marion spela Buzz, hehe, jag fick dagens garv bara för att jag vann över Marion med 50p och hon som så gärna ville vinna och vann nästan, haha! Va jag garva, inte så bra och garva med tanke på min mun men den överlevde, haha!

Nu ikväll gjorde jag om i min bokhylla lite. Tyckte det var på tiden. Hade alla mina filmer längst ner och nu har jag flyttat dem högst upp, slipper jag böja mig, hehe. När jag flyttade mina böcker hittade jag grejer bakom dem som jag hade glömt av, hade nämligen gömt några grejer där så att ingen skulle se dem, haha. Men nu ser det lite bättre ut i min bokhylla iaf.

Ahh, det är så kul och träffa Marion och Cissi nu när jag kan prata lite mer och inte är så svullen. För jag har verkligen saknat dem när jag inte har kunnat träffa dem. Sjukt verkligen att man kan fästa sig så vid två personer (vi är inte ihop även om det kanske låter så men de betyder så mycket för mig!)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha, jävlar vad du garva när du vann över Marion. Shitans pommfrittans alltså. Var mys att träffa er två igen =) Saknat er en massa ska ni veta. Och närru blir bra så ska vi fan åka Gekås eller något lattjo! We have time to take igen om man säger så, aight? Hmm, kan undra vad du hitta i bokhyllan som du hade gömt... Love You <3

2009-01-27 @ 15:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0