ACDC Konsert

En ACDC konsert betyder, för oss på Donken i Varberg, JOBB! Jag jobbade från 19.00-02.00 igår/idag. Konserten var slut kvart i 12 på natten och före det förberedde vi allting så att grillarna var iordning och att man hade förberett kött och fyllt upp allt.
Kvart över 12 då smällde det! Jävlar så mycket folk och så mycket har jag inte haft o göra en enda gång på den månaden jag har jobbat där! Alla var taggade! Efter att man sett de 3 första ACDC-fansen gå mot kassan kom det bara fler och fler och det var kö till ingången! Jag hann knappt titta upp för jag skulle hinna med och dressa. Vi var 3 stycken på Big och vanliga. En som brödade in, in som la kött och plockade kött och en som dressade (det var jag!)
Det var roligt att ha så mycket och göra. Vissa var så stressade så det flög kartonger och bröd lite då och då, haha.
Jag fick kramp i min tumme, mot slutet gick det trögt när jag skulle klicka fram senap och ketchup, haha.

I nästan 2 timmar höll det på så och efter det fick jag reda att vi hade slagit rekordet! Om jag har fattat det rätt sålde vi mer än när Iron Maiden var! Jävligt bra!
Jag var hemma halv 4 idag på morgonen och då hade det börjat ljusna, haha.


P.S. Jag måste bara säga att jag längtar som bara den till Hultsfred, fan va kul det ska bli att jag och Cissi åker dit! Jag har sett framemot det i flera veckor nu och ju närmare man kommer desto mer taggad blir jag! Men ajg vet att Cissi inte är så glad just nu och jag hoppas verkligen att hon blir glad igen! <3

New Moon

Trailern för New Moon finns och jag ryser när jag kollar på den! Längtar som bara den tills den kommer på bio för då ska jag se den!



Länk till Twilight-sidan

RSS 2.0