Jag har jobbat på Donken

Åå, sitter och lyssnar på gitarrsolot i låten "Stronger" nu - så bra! Men "In my arms" ojojoj!

Nu till något helt annat! Idag har jag haft jag min första JOBBDAG! På Donken i Varberg. Alla där är så snälla och goa. Idag har jag gjort en massa Cheeseburgare och Bigmac eller så jag sa till pappa "MacBig" haha. Jag trodde det skulle vara svårare och göra de där hamburgarna men det är inte så svårt. Jag fick jobba då det var som mest, mitt i ruschen. Men det gick bra som tur var. De höll lite koll på mig så jag inte glömde någonting för det gjorde jag ett par gånger, hehe. Tiden gick hur fort som helst! Första gången jag kollade på klockan eller då jag hittade klockan visade den 15.00 och det var ju då jag sluta. Men imorgon ska jag jobba igen! Från 12.00-16.00. Önska mig lycka till!

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Camilla

Lyscka till!! Kommer gå skitbra imorn!! :) Lika bra som det gick idag. :) Det vet jag!

2009-05-12 @ 20:57:36
URL: http://caaamillaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0