Ny tjej

Idag och igår är som dag och natt. Igår var jag trög i huvudet och hade ont i huvudet och hade 38 graders feber. Idag på morgonen var jag pigg och hade ingen feber, jag hade 36,6! Så skönt och konstigt att det bara vände så snabbt! Men idag har jag jobbat iaf och det var kul, man sakna det lite. Men pappa tror att det vände tack vare att jag PLOGA snö! :D Kan man bli lyckligare!

Jag har kommit fram till något. Antingen drar jag mig undan från mina kompisar eller så drar de sig undan från mig, men jag tror mer på det första...

Imorgon ska jag och mamma till GEKÅS!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men Martina, vi vill inte att du ska dra dig undan. :(

2010-01-12 @ 16:54:23
URL: http://caaamillaaa.blogg.se/
Postat av: Marion

Taskigt kanske det känns men jag tror tyvärr mera på det första:(, men vi får försöka ändra så att det blev som det var "förr" så att säga. Om man gillar varandra tillräckligt mkt så att säga så löser sig detta ;):)

2010-01-13 @ 20:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0