Snabba Cash

Kass. Den var inte alls bra. Jag trodde den skulle vara mycket bättre men det var den inte... Det var allt jag hade att skriva om den, haha. Tacka vet jag New Moon och Avatar är mycket mycket mycket bättre!

Jag och Marion dejta iaf igår. Våran romantiska middag var på Donken! Det finns inget mysigare ställe, hehe. Vi gick runt i Borås i ett riktigt snöoväder. Vi kasta snö på varandra och för en gångs skull var Marion riktigt träffsäker! Jag hittade två jumprar på JC och Marion köpte en t-shirt bara för att köpa något, haha.
På bion satt vi så mysigt jag och Marion. Jag hade ordnat platser näst längst upp och då var det dubbelsäten så att man kan sitta två och två. Perfekt på våran dejt, hehe.

Är lite smått avundsjuk på Sabina som ska se BYB!

Kommentarer
Postat av: Marion

Det var roligt det är ingen dejt om man inte äter på donken ;)

2010-01-29 @ 12:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0