Today

En sak jag har lärt mig är att man inte ska skriva personliga känslor här då blir det bara bjabba bjabba och sånt orkar jag inte med längre, så såna grejer ska jag hålla för mig själv.

Idag var jag och kollade på bössor med min morbror för igår anmälde jag mig till Jägarexamen! Äntligen fick jag tummen ur och då kommer det att bli enklare när jag ska börja med C-körkort.  I slutet av februari drar kursen igång. Jag ska åka och provskjuta med min morbror, jag ska få skjuta på Coca Cola-burkar, hehe, det ska bli kul!

Det ska bli så skönt att jobba nu hela helgen och få träffa Donkenmänniskorna, det ska bli så roligt!

Take Care Now, Bye Bye Then!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Nice! Visste inte att du skulle ta C-körkort eller ta en jägarexamen! You go girl! :D

2010-01-15 @ 17:55:10
URL: http://caaamillaaa.blogg.se/
Postat av: Marion

Är det inte bättre att få ut det du känner istället för att hålla inne dom?? :)

2010-01-17 @ 18:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0