Kavli räkost

Första gången jag såg denna på tv:n började jag verkligen asgarva! Bebisen är så söt ;)


Jackass

Jag måste ha fått min sjuka humor från Jackass och Viva la Bam men de två showerna är så bra! Jag vill åka till en affär där man kan köpa alla deras boxar! Allt det som de gör vill jag också göra, kanske inte bli märkt med ett brännjärn... Men det andra kan jag prova på! Eller näe, jag vill inte äta hästskit... :P
För er som inte har sett Jackass lägger jag in ett litet klipp:

P.S. Ville Valo är också med, i 2 sekunder... Futtigt tycker jag :P


"Vi tar studenten iår!" - Cissi

Blir ni förvånade?

De som känner mig mkt väl blir nog inte så förvånade.
Enligt Nicoles blogg skulle man printa sitt skrivbord och det har jag gjort och gissa hur det ser ut ;)

image39

Fick inspiration från Nicoles blogg :P

1. Vad heter jag?
2. Har vi haft sex?
3. Dricker jag alkohol?
4. Röker jag?
5. Skulle du stå ut att bo med mig i två år?
6. Skriv en mening där mitt namn är med
7. Tycker du att jag har bra musiksmak?
8. Har vi samma humor?
9. Skulle du våga dela säng med mig?
10. Vad är jag bra på?
11. Vilket yrke skulle passa mig?
12. Min sämsta egenskap?
13. Är jag självisk?
14. Hur luktar jag?
15. Har jag gjort något bra för dig?
16. Vilket/vilka uttryck använder jag ofta?
17. Vad gjorde jag bra första gången vi sågs?
18. Tänker du kopiera det här så att jag får svara på ditt?

Vakna-Vakna-Patrullen!

Idag hade jag rast samtidigt som Marion eller rast o rast jag tog mig rast, hehe. Marion hade slutat, den fisen! Hon fick inte tag på sin mamma och jag hade långrast så jag funderade på att åka hem emellan men iaf. Vi bestämde oss för att åka o väcka Cissi, hon var ett PMS-fall igår så hon var hemma idag(ska berätta mer om det fallet sen :P). Vi åkte hem till henne och gick upp mot hennes rum, Marion garva hela tin och när vi var utanför dörren kunde hon knappt hålla sig. Balder gick in i rummet före oss o så hörde vi "Hej balder" o ja ba "FAN!" o Marion stod och försökte hålla inne sitt skratt men vi gick in ändå o sa "Gomorron!" och Cissis vackra svar tillbaka löd "Vafan gör ni här!?" - HAHA! Klockrent svar, hihi! Hon hade vaknat nyss så vi var lite sena kan man säga iom att vi skulle "ta henne på sängen" hehe. Vi satt där hos henne tills Marions syster kom och då åkte även jag.

Nu ska jag berätta varför CC är ett PMS-fall :P Igår pratade jag med henne och hon hade så ont i magen och så hade hon tydligen haft värsta humörsvängningarna under dagen. I början under vårat samtal var hon glad sedan blev hon arg och det kan jag förstå när 2 (ska inte nämna några namn) st inte tar henne på allvar - dålig stil, tycker jag! Sen började vi prata om läxor, vad vi hade o göra och hon hade MKT o göra! Så jag sa "Vi får väl ha en plugg-dag så kan jag hjälpa dig. Du ska veta att jag är här för dig!" Sen kom en humörsvängning "Ja, det får vi ha, det är bra att jag har dig!" Och medans hon prata hörde jag att hon lät konstigt på rösten och plötsligt börja hon lipa och det hördes. Och det enda jag fick ur mig var "Herreguuuud!" haha! Lilla Cissi ;)


Ha det bäst utan protest!
Cissi vad skulle jag ta mig till utan dig <3
Nicole, Oscar, Monica o Marion behöver jag också för att överleva <3

HIM-Freak

"Bleed Well" är min nya favoritlåt på HIM:s nyaste album Venus Doom och idag tänkte jag "undrar om de har en video till den?" Jag gick in på youtube och sökte på "HIM - Bleed Well" och gissa vad jag ser!? "HIM - Bleed Well (NEW VIDEO)" Fatta att jag blev glad! O så tänkte jag att den måste jag bara visa för de som läser min blogg ;P


HIM - Bleed Well

Ut med det gamla året och in med det nya!

2007
Det året gillade jag, hände faktiskt ganska mycket än vad det har gjort de andra åren.
Jag träffade två nya kompisar som står mig väldigt och nära, Monica och lilla Oscar :)
Jag var även och såg Backyard Babies, live, på Liseberg den 3 augusti och det kan jag säga det är ett minne för livet!
Jag var uppe i Skara hos Nicole och Oscar, det var då jag träffade Monica :D då var vi även på Skara Sommarland och dit vill jag igen! :D
Jag var på min första Elfsborgsmatch och jag drog även med CC på hennes första Elfsborgsmatch :D
Jag var på ett ställe som heter Olofsbo och bodde hos Marion :)
På en studieresa med skolan åkte vi till Sthlm och det var första gången för mig!
För att sammanfatta det året så var det ett jättebra år.

Nyår!
Den 31 december åkte jag, Marion och CC upp till Nicole och Oscar o Skara för att fira nyår där. Jag hade sett fram emot det ända sen vi bestämde det!
Oscar mötte oss vid busshållplatsen i Valhall och lura oss hela vägen till deras dörr, "Ska vi inte svänga in här?" "Nej" "Jo det ska vi, hehe." Lille Oscar :P När vi kom dit träffa deras nya tillskott Snöboll - urgullig liten, vild katt det där och Maxxi kände jag knappt igen, haha! Sen skulle vi äta och vi gick eller näe vi gick inte riktigt hela vägen, jag, CC och Marion fick sitta i "lådan" Nicole har på sin bil. Det kändes som att man var en hund eller nåt men det var skitkul! Oscar satt där fram och garva åt oss :P Efter den bilturen var vi framme vid restaurang Canton där vi åt pizza - mums!
Efter att vi hade kommit tillbaka till lägenheten så var det inte lång stund efter så kom Monkey och hennes Daniel :D Det var skitkul o sen Monica igen o så träffa hennes kille o se vad det var för en :P Vi titta på tv, lyssna på musik och vänta på att vi skulle ut. Erika kom också efter ett tag. Vid 11 gick vi ut och då vände sig Marions mage 3 gånger, man kan ju undra varför? hehe. Vi gick mot Stadshotellet i Skara och det gick segt att gå dit. Efter ett tag gick vi in och betalde entrén och fick en stämpel sen gick vi ut igen för att se på fyrverkerierna vid stationen och hälsa det nya året välkommet! Det var jättevackert att se på alla fyrverkerierna, ibland var det som att ljuset sköts mot en - jättefint! Sen skrek alla "GOTT NYTT ÅR!" Snöa gjorde det också! Sen gick vi in i värmen på Stadshotellet där man kan säga that we were dancing all night long! :) Sjukt bra musik var det också. O så var det en äklig, full gubbe som var där inne o "dansa" också, usch han var äklig om ni fattar va jag menar? Marion var desperat efter en killa och hon hitta faktiskt en, hihi ;) Det var la tur annars hade hon väl bara gått o klagat hos mig för att hon inte har någon :P haha!
10 över 2 på morgonen gick vi ut därifrån, jag var vrölhungrig och det var de andra också så vi begav oss till en liosk där de säljer korv, hamburgare o dricka. Det var hur gött som helst med en korv i bröd. Efterfesten skulle va hos Nicole och Oscar men alla var trötta så det blev inte mycket till efterfest. Marion såg man knappt till på kvällen men vi hade ett öga på henne, vi släppte henne inte ur sikte!
Vi skulle kolla på Simpsons-filmen och det sista jag hörde av den var "Spider-pig, spider-pig" sen slockna jag och då var klockan ungefär 5 på morgonen :P Sen vakna jag runt 10 o så kolla jag där Erika låg och jag såg inga fötter eller något huvud så jag undra ju om det var någon där men det var en person där, hehe :P Ibland stack det ut ett huvud o sen bara ett par fötter, haha! På eftermiddan åkte vi ifrån alla :( Jättetråkigt men jag hade skitkul iaf, det bästa nyåret hittills! Jag saknar er redan! Det får inte dröja så länge innan vi träffas igen :)

Nyår 07-08
image38



RSS 2.0