Top Model

Top Model börjar idag!! Det var bra att du sa det CC :D Me like Top Model very much!! man kanske skulle satsa på något sånt någon gång? Hmm *funderar* Kanske vore kul :)

Jaha, vad har jag gjort idag då?
Jo, jag har varit i skolan, hade redovisning och beskattning som första lektion min lärare bara babbla på hela tin så det var bara att luta sig tillbaka o njuta haha :P Sen hade jag svenska, bläää, ska ha ett argumenterande tal om en vecka ungefär och jag vet inte vad jag ska ha!! Ingen som har några förslag!?!?!? Efter den lektionen skulle jag äta med Marion :D Men när jag gick i korridoren vid media hörde jag Cissis ljuva röst *asg* men hon var inte själv Bea satt där o så robin o camilla, de såg otroligt glada ut när jag kom där haha! Skojja, de såg astjuriga ut ;) Sen gick jag o Marion till Infoteket hon skulle ha ut något papper som hon inte hitta där på nätet så det blev inget papper :P Sen fick jag gå till min mattelektion, matte C läser jag nu klara matte B tack vare att läraren var snäll mot mig o hur ska jag då klara matte C!? Aja det är lika bra o läsa det, folk kanske tycker man är smart då ;P
Våran matte-lärare ser ut som Homer i Simpsons hehe :P Den sista lektion var småföretagande, jag och 5 till håller på o starta eget, typ, vi ska göra ett Uf-företag :) Vi har en slags värmedyna som man kan ha i vantarna eller i jackfickorna på vintern så man inte fryser om händerna eller så kan man säkert ha den i skon som en utav våra lärare sa haha! :P

Nä nu ska jag mikra (eller hur det nu stavas) bullar o sen ta plats framför tv:n o se Top Modeeeeeeeeeeeeeeeeel :D jippie!

Hej svejs! P.S. Kan EJ överleva utan mina kompisar! Och vill bara nämna att HIM är så bra, är helt nere i dem nu! ;P

Kommentarer
Postat av: Nicole

Homer Simpson-lärare =) haha. Vad heter den? (läraren alltså). Kan inte överleva utan er heller! Saknar er!

2007-08-27 @ 20:21:52
URL: http://nicolsan.webblogg.se
Postat av: Cissi

Japp, du skulle allt ta o satsa på modelyrket=) Så kan jag va din personliga fotograf, aight? Aa, jag vet, jag har en riktigt ljuvlig stämma=P
Haha en Homerfröken, ballt! Hoppas att den inte är lika dum som Homer, haha!! Kan ikke överleva utan dig heller, I LOVE YOU!!!

2007-08-28 @ 17:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0