Veckan som, nästan, gått.

Hej på er igen, det var ett tag sen.
Jag har inte suttit så mycket vid datorn denna veckan... I måndags var jag o drog/operera ut en visdomstand så jag har itne varit så jättepigg sen dess o sen har de värkt i munnen. Och det finns ändåså inte så mycket o göra vid datorn heller mer än att vara inne på Slaf, bloggen och nån gång Lunar... MEN det har varit så jävla gött att inte ha suttit vid den här lådan :) Har glott på TV:n istället :P I skolan har det inte hänt så mycket heller...

Helgen:
Denna helgen ser jag inte så mycket framemot ska stå på marknad imorgon OCH på söndag! På en lördag går det bra men inte på en söndag, det är ju en vilodag :P Och några kan inte för en ska till Sthlm o hälsa på sin pappa och det är ju en godtagbar ursäkt och likaså att en ska fira sin morbror men den ursäkten jag INTE tar emot är  att åka till sin pojkvän... Nu när vi har ett "eget företag" får väl det komma i första hand... Det tycker iaf jag... Usch, gillar inte att man ska behöva stå på en marknad en söndag och hela helgen för den delen men det är la bara att bita ihop o le :P

Nästan vecka längtar jag däremot efter!!! För då ska vi åka till STOCKHOLM! Har aldrig varit där så det ska bli grymt kul :) Då vill jag shoppa! Vi ska åka buss i 5-6 tim eller nåt, aaaah, fatta att jag kommer vara nervös! Ska iaf ha med mig Mp3:n men har inte så mycket bra musik så ni får gärna komma med förslag :)
Och idag när vi prata lite om hur Sthlm ser ut på geografi-lektionen fick jag veta att vi ska bo på Södermalm och jag har för mig att Dregen bor där ;D Fatta va coolt om man skulle se han där!

Nu ska jag återgå till städandet! Tat lugnt!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Uscha för att dra ut tänder, låter inte alls kul =( Nää, det där var en lite lam ursäkt tycker jag oxå, knepigt folk finns det!! Faan va nice att åka till Stockholm, kan du inte smuggla med mig =P Du kan iaf hälsa Dregen om du ser han ;P Mmm! En annan som bor i Stockholm är Söder, o Affe ;) Hihi =P Jag saknar dig ='(... Slår en pling ikväll =) Puss o Kraaaaaam

2007-11-26 @ 13:24:45
URL: http://Cissianen.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0