Helgen

I fredags var jag och Dollan på agility och det är alltid lika roligt fast denna gången var Dollan lite trött påt märkte jag, hon som alltid har klarat slalomen gick bara förbi och tunneln ville hon inte gå in i och det kan jag förstå för i böjen var den alldeles knölig så hon hade väl knappt kommit igenom. De andra sa till mig "Du får krypa igenom först!" haha. Men alla hundar gjorde inte så som de skulle så alla var lite småtrötta :)

image80

På lördagen åkte jag och mamma in till Borås, Knalleland men först skulle vi till Rusta för att inhandla en agilitytunnel till Dolly. När vi åkte förbi parkeringarna för Elgiganten och Onoff hörde jag världen underbaraste ljud och det var brummande bilar, Streetcars, o herre min skapare säger jag bara! När vi körde i rondellen satt jag och sa hela tiden "Mamma, titta bilarna! Åå så fina de är! Titta! Hur du hur de låter? Titta den!!!" Då säger hon "Hörrödu, titta på vägen istället!" haha! När vi hade parkerat gick vi in på Rusta och under tiden såg jag alla välstylade bilar och deras ljuvliga ljud som ekade i mina öron! När vi åkte därifrån till Knalleland och Eko såg jag i bilkön, där alla snygga bilar stod, en Mustang Cab som var röd och svart, helt i min smak! Ville så gärna tagit kort på dem men det gjorde jag icke... På Knalleland gick jag in på MQ där jag hittade min studentklänning, mycket nöjd med den och nu fattas det bara skor som jag verkligen hoppas att Nicole hjälper mig att hitta, iaf skoaffären! Längtar tills vi ska åka till Gbg!
På hemvägen när vi körde vid alla trafikljusen hade vi en go Volvo med boys i och en Volvo i andra filen bredvid med boys i också. När det fortfarande var rött var jag tvungen att sänka musiken för jag hörde hur de trampade på gasen och de lät så himlans gött och jag kunde nästan räkna ut att de skulle bränna lite gummi och de gjorde de också, så fort det blev grönt brände de gummi, oj jisses vad jag njöt!
När vi kom hem från Borås sa pappa till mig att jag skulle jobba = klippa gräs på ett ställe. Gött o tjäna lite extra cash även om det inte blir så mycket så har jag ju något att göra nu framöver :)

Idag har jag varit med mamma och handlat sen kolla jag färdigt på en film som mamma spela in igår "The Mexican", rättså bra faktiskt iaf den berättelsen bakom den pistolen som hade fått en förbannelse :) Bra skådespelare med, Brad Pitt och Julia Roberts.
Sen körde jag in ved sen har ajg skrivit nästan färdigt geografin, har bara en anlys kvar och lite mer text sen är det klart!

- ΛΛä®ta

Kommentarer
Postat av: Cissi

Låter som att du har haft en go helg du =) Bra bra!

2008-04-27 @ 21:02:36
Postat av: Nicole

Najs. Här kör det runt sånna bilar mesta hela tiden, tycker jag. Värsta cruisingfestivalerna nästan varje vecka runtom i skaraborg...

2008-05-03 @ 20:20:38
URL: http://nicolsan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0