1 år och 2 dagar

Nu har jag haft min blogg i 1 år och 2 dagar.

Ikväll smäller det, då ska jag in till Gbg med Marion och Cissi och titta på Takida och Backyard Babies - JIPPIE! Mm, Dregen *dreglar*. Ska bli kul tycker jag, ser jättemycket framemot det! Då ska vi stå långt fram så man kan ta bra bilder. Jag tycker synd om Cissi hon försvinner ju nästan i folkmassorna, haha. Det märkte jag när vi var och kollade på Adam Tensta då jag tittade på Cissi. Hon försvinner ju! Ååå, vad jag längtar!!! Men det är jag nog inte ensam om ;) Men hur vi ska hitta till Götaplatsen blir en utmaning men man kan fråga sig fram så det är lugna puckar :)



Imorgon är det Märta-Pärtas STÄDDAG! Då jävlar ska jag städa! Tänkte bränna en skiva så som jag kan lyssna på :) På lördag blir det fest då vi ska fira Monkey, ska bli super-duper-kul! Så kul att träffa Monkey, var ett tag sen jag träffade henne, ett halvårsen! Skamligt! Men på lördag ska jag träffa henne <3

-Märta-Pärta

Kommentarer
Postat av: Cissi

Det pirrar i hela mig =D Fan vad bra det kommer att bli! Vet dock inte om vi kommer stå så jättelångt fram, borde varit där lite tidigare egentligen... Men men, med Backyard och Takida på scen kan det inte bli tråkigt! Wiie, kommer bli DUNDER det här =D Längtar, längtar, längtar!

2008-08-14 @ 13:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0