Kääääääär!


Häromdan satte jag på MTV och då kommer det en video med Sonic Syndicate, har aldrig hört talas om dem, tänkte då att jag kan ju se vad det är för något band. Jag kan säga att det är ett så bra band! Lyssnar på dem om och om igen! Läste om dem i BT dagen efter att de är från Falkenberg och Varberg och det som är lite coolt är att det är en tjej med också och hon spelar bas. Sen läste jag också en grej att de ska komma till Borås, Knalleland och ge en skivsignering! Hade inte varit helt fel! Att man kan bli så kär i ett band direkt, helt otroligt!



Sonic Syndicate - Enclave

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jao, helt okej... Men inte på långa vägar lika bra som Sum 41!

2008-09-19 @ 19:17:54
Postat av: CC

Men okej då... De är ganska så bra =P ... Säkert ett band som är bra med!

2008-09-19 @ 22:18:36
Postat av: Guess who?

Jag glömde ett ord som live mellan bra och band!

2008-09-19 @ 22:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0