AJ!

Igår var jag med Pluto hos veterinären för att kolla upp hans snorande och nysande och när vi gick därifrån försökte han ta sig ur lådan och jag försökte trycka i han igen men då vände han sig om och bet mig istället, jävligt hårt! Men vi kom hem iaf och han fick hoppa ur buren sen gick han och nu har vi inte sett till han.

Idag är det jag som får åka till Farbror doktorn för mitt finger har svullnat och jag har lite feber. Igår när jag jobbade kände jag inte så mycket fingret, det gjorde lite ont men det fick jag glömma när värsta rushen kom på McDonalds igår och det fick jag sota för senare på kvällen, jag kunde knappt knyta ihop en påse, haha! Som tur är jobbar en annan åt mig idag i.o.m att jag ska till doktorn och det är bara bra för då får mitt finger vila :)

Det har redan gått en vecka sen jag såg Backyard Babies så fort det har gått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0