Mys

Igår var Cissi och Marion här hos mig, jag tyckte att de kunde sova över hos mig! Först var vi ute och gick i skogen och tog lite kort, vi gick på upptäcksfärd. Marion dagdrömde om att hitta gamla grejer i mossen. Sen gick vi hem och då skulle vi spela Buzz bara för att Marion skulle spöa skiten ur mig och Cissi. Det roligaste den där Buzz-gubben har sagt sa han igår då jag och Cissi svarade rätt på en fråga och Marion svarade fel på den, då säger han "Alla svarade rätt utam omgångens träskalle!" Herrejisses vad jag och Cissi garva! Jag börjar garva nu när jag tänker på det, haha! Stackars Marion men hon vann en gång och tog sig in på topplistan! Grattis!

När klockan blev 21.00 bänkade vi oss framför tv:n för då började "Den Gröna Milen", det var jag och Cissi som ville se den och Marion fick snällt sitta där också och härda ut alla timmar! Den filmen är ju så bra! Men den där j*vla Percy blir jag galen på varenda gång jag ser filmen! Vi satt uppe ända till kvart i ett på natten då filmen tog slut och då var det natti natti.

Nu, eller rättare sagt för ett antal timmar sen har Marion och Cissi åkt hem, bara lämnat mig... Snyft, skoja bara. Jag är glad att de var här över natt och då vi var ute och gick i skogen och tjöta om allt mellan himmel och jord.


Tack för kortet! <3

Kommentarer
Postat av: Cissi

Det var mys i lördas, riktigt kul att träffa er två. Vad skulle jag göra utan er egentligen? Skulle ju vara som en zombie utan bandage... Fattarru? Vad vore en zombie utan bandage? Så vore jag utan dig o Marion. KÄRLEK!

2009-02-02 @ 19:17:29
Postat av: MARION

CC Hittar alltid på såna konstiga kommentarer:P



Älskar er MED <3<3<3<3

2009-02-07 @ 11:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0