Min bästa sommar var 2006.

När jag kollar igenom alla mina bilder och det gör jag rätt ofta när det inte finns något mer att göra på nätet. Varenda gång kommer jag fram till att den roligaste sommaren var 2006.
Man bada, bada och bada varje dag och inte bara en gån om dan utan 2 gånger kunde det bli ibland. Man åkte moppe lite hit och dit. Vi tälta och satt och kolla på film långt fram på nätterna. Vi satt och spela Mariokart mitt på natten också, haha!
Vi skaffa hund här hemma, en liten pudel vid namn Dolly!

Jag kommer också ihåg att jag och Cissi var med varandra varenda dag och var vi inte med varandra så ringde vi till varandra. Jag visste knappt vad jag skulle ta mig till när hon åkte till sin farmor och farfars stuga på somrarna! Vi bada hur mycket som helst också och hon var den första som träffa den lilla hårbollen. Vi sov över hos varandra titt som tätt. När mamma och pappa åkte till Öland bodde Cissi här hos mig som min barnvakt som pappa sa, hehe, vi tog en jäkla massa kort, haha! Vi var oskiljaktiga! Jag saknar det nu faktiskt, nu blir det mest ett sms till varandra någon gång då och då... Vi träffas inte lika ofta heller. (Jag lipar inte alls nu! Det gör jag inte heller men tårarna är på väg ut!)

Man kan kalla det för min och Cissi sommar, den bästa sommaren ever!

Det är kul att man kan titta på de bilderna och komma ihåg hur jävla roligt man hade det!






























Kommentarer
Postat av: Camilla

Det var en otroligt kul sommar, det minns jag med. Och tänk att det redan har gått 4 år sedan dess. Vart har alla våra filmkvällar tagit vägen? Alla våra sleepovers? Jag minns inte ens när jag var på en filmkväll senast. Har vi verkligen vuxit ifrån allt sånt? Glidit isär varandra så fruktansvärt mycket? Tror nog att det får bli ändring på det, så vi inte fastnar i alla våra rutiner som vi har nu. Vi är inte vuxna, så länge vi har barnasinnet kvar, eller hur? ;)

2010-08-16 @ 19:02:48
URL: http://caaamillaaa.blogg.se/
Postat av: Cissi

Haha, det var ju den sommarn vi hoppade studsmatta och badade i bassängen om vart annat. Och i Marsjön såklart! Var det inte då vi tog årets första dopp i april? Jag blev ju till och med liiite brun då. Usch, vad jag saknade dig när jag åka till farmor o farfars stuga.

På de bilderna när jag har ett grönt linne på mig så hade jag även på mig min gröna snobben bh, favoriten genom tiderna. Den saknar jag, var så skön och go =P

Det var året för jag fick Kurt ju, använde den skruttiga Avanten som man då tyckte tog världens kanonbilder.

Underbar sommar.

Ingen får mig att böla som du <3

2010-08-26 @ 13:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0