Andra gången!

För första gången ska jag se en bio två gånger, hehe. Men det keliga är att jag missar de sista 5-10 minuterna bara för att Västtrafik inte kan ha en buss som går 20.20 istället! Men iaf, som tur är har jag redan sett den, hehe och jag kommer ihåg slutet, hehe!
Jag ska in till Gbg idag med Manda och Linnea. Vi ska shoppa och gå på bio! Perfekt tycker jag! Jag ska leta upp boken "Snabba Cash" tänkte jag, för jag vill så gärna se filmen men jag vill också läsa boken! Vad ska jag mer köpa, har inge direkt shoppinglista men det ska bara bli kul och gå i Femmanhuset för det var längesen.
Jag ska åka buss själv! Haha, dit är inte så farligt för det är ju mitt på dan men sen på kvällen ska jag gå från bion själv och åka buss själv. Men vafan det är ingen som ska börja bråka med mig!

Hejsan hoppsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0