Paket



Igår när jag kom hem från jobbet låg det två paket på köksbänken och väntade på mig. Mitt köpstopp är ju slut nu så nu får jag handla igen men har inte direkt hunnit med något... Men iaf, det var en HIM-dvd och en bok. Den senaste Twilight boken som är en fortsättning på den tredje boken. Den var inte så tjock jämfört med de andra, haha. Nu ska jag bara läsa ut Eclipse-boken (igen) innan jag kan börja med denna som heter Bree Tanners Andra Liv.

HIM-dvd:n kollade jag på innan jag gick och la mig och det var om hur allt började. Från botten till toppen. De intervjuade hans pappa och andra personer som har varit med dem från början och följt dem. Det var kul och se! Jag taggar nu inför den 20 juni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0