Helt slut



Shit vilken helg säger jag bara. en sån här helg suger musten ur en precis. Är helt slut idag, hehe. I fredas var släkten här och då käka vi smörgåstårta och tårta. Vi kolla på skräckfilm, Blair Witch och den är så läskig! Vill inte titta på den själv, hehe. Jag fick presenter också! Pengar, en jättefin skjorta, godis och ett par Björn Borg-troser. Mina första märkestroser, hehe.

På lördagen var det dags igen. Då var mina kompisar hemma hos mig och fira mig. Jag bjöd dem på pizza. När vi satt vid bordet sjöng de för mig! Sen fick jag öppna mina presenter, jag fick jättefina presnter av dem! Tack så mycket! Vi spela spel och lyssna på musik. Sen åkte vi ner mot Hotellet. Jag tyckte att det inte var något bra drag där så jag och Marion drog vidare till Kinna Krog och där var bättre musik men sen vred jag knäskålen ur led så då var det dags att åka hem, hehe.


Tack så mycket för en rolig kväll och presenterna! <3

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack själv, det var jättekul! :D

2010-10-31 @ 18:02:23
URL: http://caaamillaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0