Turkiet!



OMG, imorgon då smäller det! Jag ska göra min första utomlandsresa plus att det är första gången jag flyger! Jag har inte fått någon resfeber än men som tur är så jobbar jag stängningar så då hinner jag inte tänka på det. Ska jobba ikväll också och det är lika bra.
Jag har börjat packa idag och jag ville få ner allt i en väska men just nu ser det ut som att jag får ha en ryggsäck också... Men ska packa det sista imorgon men jag kan sitta på väska och så dra igen dragkedjan, haha!
Jag ser faktiskt framemot denna resan, jag ska få åka med mina närmaste vänner och bo ihop med mina bästa vänner. Det kan inte bli bättre och tänk va mycket kort jag kommer och ta! Jag köpte ett minneskort till kameran på 16 gig, hehe, och så har jag köpt ett extrabatteri så jag ska vara förbered! Ååå, det ska bli så jäkla kul!


Fan va jag längtar tills imorgon men fan va jag kommer att sakna Dolly!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0