Va mamma är rolig

Jag har varit lite duktig idag, jag har städat. Har inte städat sen jag åkte till Turkiet och det är några veckor sen nu, hehe. När mamma kommer in går jag med dammsugarn och då kommer hon fram till mig och sätter handen på min panna och säger "Jag måste bara kolla och se så att du inte har feber." Va rolig hon är, ha ha ha. Hon tappar alltid hakan när jag städar!

Lyssnade på musik samtidigt som jag har städat och jag har fått en ny favoritlåt och det är ingen låt som jag hörde i Turkiet, en låt som jag titta på MTV idag med Katy Perry. Satt mest och dregla över killen som är med i den men texten är väldigt bra också!


 

Take care now, bye bye then!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0