Första skoldan =)

Så gött att börja trean nu, sista året! Får väl göra bra ifrån mig nu på proven och allt sånt så jag får lite bra betyg och så har man körningen nu också, fick flytta fram min tid bara för att det passa inte med mitt nya schema =) Är helnöjd med mitt nya schema, Har två sovmornar till halv 1 =D Men hade hellre gått upp tidigt och slutat tidigt men men det blir la väl jag kan ju ha en körlektion då, det ska jag iaf ha på torsdag kl. 9.

Igår var jag, Marion och CC på NRJ in the Park som var på Liseberg :D Fa-an va folk säger jag bara hur mö som helst! Så mycket folk har jag inte sett där sen jag var där runt Jul... Vi skulle ha åkt med bussen som gick 22.10 på kvällen MEN den bussen var full, var folk som stod upp i bussen, så vi fick inte plats och busschauffören sa att han skulle ringa efter en buss som skulle komma men näe då det kom aldrig någon =( Men som tur var va en äldre dam, kvinna där som pratade med sin man i telefon och han var busschaufför så han frågade sin chef om han fick komma och hämta oss och det fick han och han kom ungefär 00.30 till GBG så vi hade suttit där och väntat i ungefär 2 timmar... Men fick några goa skratt, haha, det var några killar där som var nog lite äldre än oss och de var fulla, haha, när de skulle över staketet stöna de och en del kom knappt över hehe. Det gick in en trafikledare i den busskuren vi satt i och då frågade den ene utav de killarna (den snygge ;P) "Är du kontrollant?" "Nej" svara hon. Och så frågar en annan utav det gänget "Är du kåt då?!"
Oj, jisses va jag garva haha det kom så klockrent!!
Som tur var kom vi hem iaf, somna två sen skulle jag upp runt 9 samma dag :P men har en liten sovmorron imorn =)

//Märtan


Kommentarer
Postat av: Nicole

Jag har fortfarande sommarlov ;P hehe. Nämen imorrn kl. 11 börjar jag med. Åh, fan va jag saknar er =/ Låter som du har ett gött schema :) Det har jag med, iaf nu dom första 5 veckorna. För då går jag bara i skolan på torsdagarna :) Har APU alla andra dagar. Älskar dig, Märtan <3 o Marion&CC med.

2007-08-21 @ 17:38:19
URL: http://nicolsan.webblogg.se
Postat av: Monica

haha de had eja velat se grabbana asså:P

2007-08-21 @ 19:17:37
URL: http://monkey.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0