Gött o sova

Hehe. Nu är det så att jag har börjat att sitta uppe på nätterna, de som känner mig vet att jag inte brukar göra det. Men nu på nätterna har jag suttit uppe till 12, halv 1 och gått upp halv 7 på morgonen och det har jag gjort i flera dagar nu. Men idag när jag hade skottat undan den tunga snön var jag så trötter som bara den så klockan 2 idag på eftermiddagen somnade jag och vaknade halv 6 då vi skulle äta, jag gick ner och åt sen gick jag och la mig igen och vaknade halv 8 nu ikväll och var som en liten solstråle! Det har tagit ut sin rätt med att sova för lite men nu har jag tagit igen det! :D

Fuck you all goodnight!

Cissi och Camilla

Igår var vi och firade Cissi och Camilla som har fyllt 20 år! Det firade vi med att åka till Gekås, haha. Det var längesen jag var där men det var roligt. Det var jag, Robin, Anna-Sara, Glenn, Marion, Cissi och Camilla.
Det var inte lite folk och inte heller mycket folk det gick iaf att gå där inne. Det hände lite roliga grejer också, bl.a när jag och Robin stod och tittade på killhalsband och armband så kom det upp en kille bakom oss som ville också tittade på halsbanden och så hör jag han säga "Vi får väl vänta till flickorna är klara." Jag var tvungen att gå därifrån för jag börja garva så, det var ju bara en tjej som stod där (jag) Robin är ju en kille, haha! Sen när jag, Cissi och Marion gick vid underkläderna kom Marion fram och sa till mig "Hörde du vad den tjejen sa?" "Nä" svarar jag. "Va lång hon va!" Hade hon sagt och då sa Marion "Men det är ju inte så konstigt hon var ju 2 meter kortare än Cissi!" Herrejäklar vad jag och Cissi börja garva!
På Gekås köpte jag en film (Kung fu Panda), ett skärp, ett linne, ett par pyjamasbyxor (underbara är dem!) och lite annat. Det blev itne så mycket men jag kände inte för att köpa mer, hehe. Hade jag kunnat äta godis hade jag definitivt köpt det men det får vänta!
Sen åkte vi mot Kinna, det var tänkt att vi skulle bowla men de andra orkade inte så jag, Cissi, Marion och Camilla åkte hem till Cissi och myste ner oss i soffan och kollade på Saw 5, för en gångs skulle blev ajg itne rädd när jag kollade på Saw utan jag satt och skratta när tarmarna flög iväg, haha! Camilla fick även sin present utav mig som hon blev glad för!
På kvällen snöa det jättemycket så min och Marions bil var som två iglos!

Klart slut varulvstjut!

Dejt med Marion!



Idag har jag och lilla Marion varit på dejt! Vi har varit och bowlat och det var riktigt roligt! Fan va jag garva ibland, haha. Marion garva hon med! Både jag och Marion fick till ett par "strikar" och så var Robin och tittade på lite i början, hade varit roligt om han hade kunnat vara med också! Men idag var det min och Marions dag :) Vi bowlade i en och en halv timme och tiden bara rusa iväg! Men det är roligt att bowla med Marion, hehe ;)
Efter bowlingen åkte vi till Hemköp och jag köpte glass och Marion köpte värmemat sen åkte vi hem till mig. Robin kom förbi en stund igen efter att vi hade ätit och då satt vi och tjöta på mitt (stökiga) rum. Han stannade inte så länge så efter att han hade åkt tittade jag och Marion på film - "Torkel i Knipa"! Haha, det var längesen sen jag såg den men den är lika rolig och inte lika läskig längre! :D "Motherfucking tjalla, bara så du vet det. Biatch!" haha!

Tack för en rolig dejt ;)



R.I.P. Balla Mormor.

Bara bättre och bättre!

De här Twilight-böckerna blir bara bättre och bättre! Har nu läst ut den tredje boken i denna serien. Spännande och beroendeframkallande! Som de andra två böckerna handlar även denna boken och Edward och Bella men även om Jakob, fast det gör ju det i tvåan också men det kan verkligen inte vara lätt att dras mellan två stycken...

Har ni fortfarande inte läst dem, LÄS DÅ!


Nu längtar jag tills den fjärde kommer ut! :D

Den konstigaste natten jag har varit med om på länge!

Fy fan vilken jävla natt! Marion sov över här och förra helgen då hon sov över sov jag jättebra men denna natten var den värsta jag har haft hittills!
Vi la oss runt 00.00 men jag kunde inte somna och så skulle Dollan knö sig ner mellan oss för hon ville också ligga i sängen.
Sen somna jag runt 1 halv 2 på natten och drömde att jag skulle berätta ett grej för Cissi men det enda vi gjorde var att storlipa för hon missuppfatta varenda grej jag sa och hon uppfattade allting som något dåligt. Sen vakna jag. Somna igen och vakna av att det var som en bastu i rummet och då öppnade jag ett fönster. Somna igen och vaknar sedan och får för mig att Dollan ligger död mellan mig och Marion för hon låg på rygg med tassarna i luften, jag kände på hennes bröstkorg för att kolla om hon andades men jag märkte inget och sen ruska jag henne och då började hon morra och då förstod jag att det bara var något jag hade fått för mig. Somnar igen och drömmer att jag tittar mig i spegeln och märker att skruvarna som sitter i käken har lossnat och käken är alldeles sne "Helvete nu måste jag göra den där jävla operationen igen!" tänkte jag och började få panik. Vaknar och märker att det bara var en dröm som kändes som verklighet. Min käke är HEL! Sen somnar jag igen och går upp 8.

Sjuk natt verkligen, hoppas att jag inte drömmer och inbillar mig sånt inatt igen!

Men tack för en roliga dag/natt/förmiddag Mariona speciellt då vi tittade på Full Frys! ;)

Marion

Nu åkte lilla Marion hem. Hon åkte hit till mig efter Lernia. Hon kom precis när jag höll på att städa min skrubb, var en enda röra inne på mitt rum men medans jag städade läste hon skvaller. Nu är det superfint i min skrubb/garderob! Sen spelade vi lite Buzz och jag vann, ovanligt eller hur haha. Bättre lycka nästa gång Marion ;)

Sen satte vi oss vid datorn och kollade på lite YouTube-klipp, först tittade vi på ett klipp från Stockholm Live:


Fan va vi skratta, har nästan lite ont i magen nu! Sen tittade vi på klipp med Robert Gustafsson. Han är så klockren, världens bästa komiker enligt mig. Vi hittade detta klippet som vi satt och garva åt så mycket så det är inte klokt!

Robert Gustafsson!

Jag verkligen ÄLSKAR denna reklamen detta är en av få reklamer som verkligen får mig att skratta!


Canon

Vad jag blir sugen på att köpa mig en ny kamera när jag är inne på Canons hemsida. Finns hur måga kameror som helst att välja på! Men hur ska jag veta vilken som passar mig bäst!? Har reda kollat ut ett par som jag gillar men de ska passa plånboken också... Men det är inte aktuellt än för mig att skaffa en ny. Har min Olympus. Men jag är inte helt nöjd med den, trodde den skulle vara superbra när jag köpte den men när jag jämförde den med min gamla Canon var min gamla Canon bättre, tycker jag. T.ex. om man ska ta bild på något som rör sig med min Olympus blir det suddigt, med min Canon blir det inte suddigt t.o.m när jag inte har någon blixt på. Har fundrat ett par gånger på att börja använda min gamla Canon men den funkar inte.

R.I.P. Canon, min första digitalkamera.

Får spara mina pengar så att jag kan köpa mig en ny kamera, en Canon denna gången! Då blir det nog också en PowerShot, mycket bättre. Hade en PowerShot innan.
Jag ska inte säga att min Olympus är skitkass för när jag läser detta så låter det som det, hehe. Men jag hade så höga förväntningar på den när jag köpte den. Många fler Megapixels än min gamla Canon, nyare och så är den stöttålig OCH man kan ta kort med den under vatten. Så jag behöver inte vara så rädd om den om jag skulle tappa den i marken är det inte så farligt och att ha den ute när det regnar är inte heller så farligt. Men bilderna ska ju bli bra och det blir dem när den känner för det. Bilderna blir som bäst när det är soligt ute!

Men min Olympus får hänga med ett tag till men sen kommer jag att byta till en CANON!



Breaking Benjamin - Until the end

So clever, whatever, I'm done with these endeavors. Alone I walk the winding way.

It's over, no longer, I feel it growing stronger. I'll live to die another day, until I fade away.

[Chorus]
Why give up, why give in?
It's not enough, it never is.
So I will go on until the end.
We've become desolate.
It's not enough, it never is.
So I will go on until the end.

Surround me, it's easy to fall apart completely. I feel you creeping up again.

It's over, no longer, I feel it growing colder. I knew this day would come to end, so let this life
begin.

[Chorus]
Why give up, why give in?
It's not enough, it never is.
So I will go on until the end.
We've become different.
It's not enough, it never is.
But I will go on until the end.
I've lost my way.
I've lost my way, but I will go on until the end.

Living is hard enough without you fucking up.

[Chorus]
Why give up, why give in?
It's not enough, it never is.
So I will go on until the end.
We've become different.
It's not enough, it never is.
But I will go on until the end.
I've lost my way.
I've lost my way, but I will go on until the end.

The final fight I win,
the final fight I win,
the final fight I win, but I will go on until the end.

Mys

Igår var Cissi och Marion här hos mig, jag tyckte att de kunde sova över hos mig! Först var vi ute och gick i skogen och tog lite kort, vi gick på upptäcksfärd. Marion dagdrömde om att hitta gamla grejer i mossen. Sen gick vi hem och då skulle vi spela Buzz bara för att Marion skulle spöa skiten ur mig och Cissi. Det roligaste den där Buzz-gubben har sagt sa han igår då jag och Cissi svarade rätt på en fråga och Marion svarade fel på den, då säger han "Alla svarade rätt utam omgångens träskalle!" Herrejisses vad jag och Cissi garva! Jag börjar garva nu när jag tänker på det, haha! Stackars Marion men hon vann en gång och tog sig in på topplistan! Grattis!

När klockan blev 21.00 bänkade vi oss framför tv:n för då började "Den Gröna Milen", det var jag och Cissi som ville se den och Marion fick snällt sitta där också och härda ut alla timmar! Den filmen är ju så bra! Men den där j*vla Percy blir jag galen på varenda gång jag ser filmen! Vi satt uppe ända till kvart i ett på natten då filmen tog slut och då var det natti natti.

Nu, eller rättare sagt för ett antal timmar sen har Marion och Cissi åkt hem, bara lämnat mig... Snyft, skoja bara. Jag är glad att de var här över natt och då vi var ute och gick i skogen och tjöta om allt mellan himmel och jord.


Tack för kortet! <3

RSS 2.0