Marion

Nu åkte lilla Marion hem. Hon åkte hit till mig efter Lernia. Hon kom precis när jag höll på att städa min skrubb, var en enda röra inne på mitt rum men medans jag städade läste hon skvaller. Nu är det superfint i min skrubb/garderob! Sen spelade vi lite Buzz och jag vann, ovanligt eller hur haha. Bättre lycka nästa gång Marion ;)

Sen satte vi oss vid datorn och kollade på lite YouTube-klipp, först tittade vi på ett klipp från Stockholm Live:


Fan va vi skratta, har nästan lite ont i magen nu! Sen tittade vi på klipp med Robert Gustafsson. Han är så klockren, världens bästa komiker enligt mig. Vi hittade detta klippet som vi satt och garva åt så mycket så det är inte klokt!

Kommentarer
Postat av: Cissi

HAHAHA, ÅH GUD! Garva så jag satte glass i halsen när jag tittade på Robert Gustafsspn klippet. Första biten var ju för jävla klockren! "Men nu blev ni ju fyra därborta".

Låter som en myspys dag med Marion du. Hon är ju för go' =) Saknar er bägge två <3

2009-02-07 @ 14:36:11
Postat av: Marion

:)Naaw diggar dig me o det vet du :)

2010-01-14 @ 23:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0