Övningsköra

Hade min första körlektion idag hur kul som helst, vill köra mer nuuuu! :P Har en bra lärare också :) Helgoa bilar också så grymt goa o köra!  Har redan bokat körlektion(er) har dubbel-körning på tisdag och en lektion på onsdag :D Längtar haha! Hon tyckte att jag skulle sätta upp mig på uppskrivning redan den 29/10 :O Jisses, haha, har inte börjat med någon teori än men ska börja med den på tisdag, ska gå varje tisdag i 7 veckor tror jag och det blir ju lagom till min födelsedag o så ska jag göra såna där pärmar o dataprov :) Men körningen känns väldigt nu när man fick så bra respons eller vad man säger :P

Idag var man i skolan också, började 12.15 :D Hade en lektion sen en håltimma på en och en halv timme bara för att läraren inte skulle vara här denna veckan... Under den tiden var jag med Marion :D Helgo tös det där :P Haha. Men det är tomt utan Nicole :( Efter rasten hade jag digital bild, det var bara information i 20 minuter sen var den "lektionen" slut :P

Vill bara säga en grej till: JAG SAKNAR NICOLE!!

/Märtan


Kommentarer
Postat av: Nicole

Nämen låter ju kanon, baby! Saknar dig med...MASSA! men jag kommer nog tbx till skolan näst-nästa vecka =D Wioo. Love u, sötan.

2007-08-24 @ 17:27:49
URL: http://nicolsan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0