JULLOV!

Så, jävla gött med Jullov nu, allså :D Efter allt hårt slit i skolan så är det rätt så gött med lov, det förtjänar jag :) haha!
Idag var det julavslutning skolan, om ni nu inte har fattat det, ingen rolig grej i Assbergssalen den kunde kvittat. Efter det "firade" vi ekonomi-treor och ekonomi-tvåor Jul. Vi hade tävlingar och julklappsutdelning, jag fick en Tia-lott och en påse godis. Jag vann inget på lotten och godiset var inte gott... Jag träffa Nicole idag med :D Hon såg ut som en skumtomte med sin rosa mössa! haha! Men det var kul o se henne för henne har jag inte sett på evigheter känns det som! Men vi ska ju snart träffas igen :D
Men vad ska jag göra på lovet nu då? Imorgon ska jag och mamma till IKEA, nån dag vill jag gärna åka till Stadsparksbadet som jag och CC har pratat om ett tag n

u, hehe, jag ska va med vännerna ;) o SLAPPA!
Jag ska fira JUL också, det får jag inte glömma! Det bästa är att på morgonen på måndag får jag öppna EN julklapp och jag vet redan vad det är i den julklappen, hehe! :D Ååå, va jag längtar nu, det är så mysigt med julen. Kalle Anka, vara med familjen och öppna julklappar! Skoldagarna vill jag ska ta slut fort men inte Julafton den dan kan vara länge bara det finns många julklappar ;P
image31




Det var allt från mig, för denna gången iaf ;P
Klart slut!




Kommentarer
Postat av: CC

Haha, jaa vi får väl ta och bada snart, efter ett halvårs planering =P

2007-12-19 @ 20:14:47
URL: http://Cissianen.webblogg.se
Postat av: Nicole

Var superskojsigt o träffa dig med =) Snart nyår! =P Wihoow. Puss

2007-12-27 @ 22:29:16
URL: http://nicolsan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0