Öppet hus =)

Igår var det Öppet Hus på skolan, det är då nior och deras föräldrar kan komma och kolla in de olika linjerna på skolan, få lite information o så. Vi ekonomer, entreprenörer och några hp:are fick stå i montrar längs "gatan", montrar som vi har dekorerat o sånt :D Och igår så tänkte jag "Jag får väl vara lite fin idag" så jag tog på mig mascara :O haha! O gissa vad mina kompisar (de som jag även har Uf med) sa!? "Har du smink på dig!?" "Ja...?" "DU ser ju riktigt feminin ut!" Jisses allså haha! Jag börja garva direkt ;P De kan vara jobbiga ibland men de är speciella :D
Klockan 18.00 öppnade det och vi hade på oss våra linnen och hade dekorerat och ordnat flygblad som vi turades om att gå ut med. Jag gick nästan hela tiden för CC kom, hon skulle ta lite bilder åt oss :), så då gick jag med henne och delade ut papper. På vissa ställen i gatan var det inget folk sen när man gick vid montrarna kom man knappt fram, haha! Sen när CC åkte hem ville jag stå i montern lite så fick de andra gå runt :P Jag sålde faktiskt några :D haha. Sammanlagt sålde vi, typ, 35 st och 28 handdukspåsar :) Fast 18 utav de 35 är en beställning :P
Men fan va jag hade ont i fötterna och i ryggen av att ha stått o gått hela tin! Men som pappa säger "Det skapar hårdhet!"
Det var slut klockan 21.00 och då fick vi börja o plocka ner och det gick rätt fort men jag var inte hemma förrän lite före tio. O fatta att det var så gudomligt skönt o lägga sig i sängen efter den pärsen :P Men jag somna inte innan elva...

Idag hade jag stadskörning och då stod jag upp 5 :P För jag skulle vara på körskolan kl. 6.45... Jag fick inte köra först :P Men sen fick jag köra på och av motorväg o sen inne i stan och på hemvägen gjorde vi omkörningar. Askul o gasa på värsta mycket :D På nått vis kändes det som den gången jag körde gokart på Skara Sommarland! Ååå va jag längtar dit!! :D Stadskörningen gick bra och jag blev godkänd :D Så nu är det bara UPPKÖRNINGEN kvar!!


Hej svejs alla lingonfejs ;P

Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha, feminim =D Ja, det är ju det Märta =) Dina ögonfransar såg lite ut som Mimmi Piggs! Jag ska fan köpa såna hjärtan till mormor, så fort money kommer =) Hoppas att du får Uppkörning lite tidigare än vad du sa, för det är ju lååånt dit! Looooove U!

2007-11-16 @ 18:01:26
URL: http://Cissianen.webblogg.se
Postat av: Nicole

Oo, gött att du snart har kortet =) Grattis! =P

2007-11-18 @ 13:39:19
URL: http://nicolsan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0