Promenix

Idag på Uf skulle jag åka hem till Cissi för hon skulle hjälpa mig o ta några schyssta bilder på vårat värmehjärta. Jag hade igår kollat vilken tid bussen gick och vilken men, smart som jag är, går ut lite för sent så bussen åker precis när jag kommer dit, suuuuuurt som en citron! Och den skulle jag åkt med till Örby. Men som tur var kom det en 90:a buss så jag tog den och gick från Kinna busstation hem till Cissi och stackars Cissi som nästan hade kommit till Öryskolan när jag sms:ar att "Jag missa bussen" så det var bara för henne o Balder att vända. Men jag o hon hitta några platser på vägen hem till henne så hon tog lite kort och jag med nån gång ;P

Nu är jag nästan trött på de som jag har Uf-företaget tillsammans med eller inte alla utan EN... Jag är marknadsförare och då trodde jag att jag skulle ordna loggan och designen på alla grejerna, men ingen av oss är så bra på photoshop men resten har jag rätt så bra koll på... Men det som jag gör duger inte... Utan det är en annan som inte har Uf i våran klass, hon har gjort loggan och designen och den andra säger " Oo va bra, så snyggt!" Och det är jag så himla, jävla trött på så det är inte klokt! Men nu ska jag göra så att jag bara flyter med för jag slipper ju dem sen :D Oj, va jag längtar!!!


Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Bussar är underliga grejjer, måste visa att man ska med - övertydligt ibland tom, vissa chaffisar kan vara lite bakom flötet =P Fick mig iaf en rejäl promenad =D Va lattjo att träffa dig idag

2007-11-06 @ 22:58:41
URL: http://Cissianen.webblogg.se
Postat av: Nicole

Aldrig kul o mizza bussen =P hehe. Oj, hehe, så skrev jag med z ist för s med, så det kan bli, hihi. Du, jag gillade inte heller hur hondär i din UF-grupp var mot dig... Men tänk sen: "för vi har tagit studenten..." =D Wieeee. O det bästa av allt är att jag gör det mer mina darlings! [v] Dom bästa på jorden =P

2007-11-06 @ 23:02:57
URL: http://nicolsan.webblogg.se
Postat av: Oscar

Bussar är *alltid* sena förutom när man själv är sen, då är dom alltid super-punktliga.. så jävla stötande asså

2007-11-07 @ 16:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0