Duktig idiot!

Ojoj, så duktig jag har varit idag. Dagen var egentligen planerad såhär: Städa mitt rum, sätta på "Pirates of the Caribbean 1" och börja skriva på mitt tal. Blev inte riktigt som planerat men nästan. Dan började med att jag och mamma åkte och handla. Först gick vi in på Märkesoutlet för jag skulle ha ett ställ som jag kan ha när jag är på hundklubben - bra att ha ordentliga kläder! Jag hitta ett sådant ställ också. Sen åkte vi till M&M där mamma skulle ha nödvändiga grejer såsom mat, haha. När vi kom hem åt vi lunch sen satte jag igång med en grej som jag hade planerat att städa mitt rum. Men först gjorde jag en "städskiva" med "städmusik", hehe. Mycket bra skiva blev det också :) Sen drog jag igång med att städa HELA mitt rum! Dammsög två gånger, en gång före och en gång efter. Oj, så duktig jag är! Sen hade jag planerat att jag skulle titta på "Pirates of the Caribbean 1" och börja skriva på mitt tal. Men icke, pappa sa att vi skulle byta däck på Bernt sen föreslog han att jag skulle tvätta den för den var så sketen, tack vare att jag körde på en grusväg när jag skulle köra till och från Hundklubben. Så nu har jag tvättat Bernt, han riktigt glänser :)

Nu ikväll har jag tänkt att duscha. Sen ska jag titta på film, "Dukes of Hazzard" går nog ikväll har jag för mig och så kan jag träna lite religion iaf göra färdigt frågorna.

Vet ni va, igår när jag satt i skolan i Infoteket (förra inlägget) gick allt så bra när det gäller läxor! I geografin ska vi göra ett arbete och jag hittade precis det jag behöver och så hitta jag en grej till svenskan som vi också gör ett arbete i, så allt känns skitbra! Men nu ska jag bara komma igång med det också och det är en helt annan sak, haha! If You Know What I Mean.

Nu plingar klockan om att hjärtana är färdigkokade! Tjingaling!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ey yo, studischen min! Vi får ha en pluggisch helg snart =D

2008-04-05 @ 20:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0