Pirates

Jag älskar verkligen de filmerna, den bästa trilogin jag har sett. Jag vet inte hur många dagar i rad jag har sett dessa 3 filmer och det konstiga är att jag tröttnar aldrig på dem. "Kapten Jack Sparrow" är inte ful och han är rolig med. När jag har kollat på extramaterialet på dessa filmerna för att de hur de har gjort vissa grejer. T.ex. 3:an allt är bara animerat och datagjort, den här "maelstorm" eller vad den nu heter. Jag fattar inte hur de kan få till det när jag har kollat på extrametrialet! Men det är ett jävligt bra resultat!
På extramaterialet fanns också hur de har gjort bläckfisk-gubben Davy Jones. Då har han som har spelat gubben haft en speciell klädsel på sig och det är allt. Inte dåligt att spela den gubben när man inte har en "klohand" eller ett träben!



Jag måste få gratulera Marion till ett "akvarium" idag! Nu kommer hon att köra räcer! Grattis än en gång till nya bilen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0