Var ska jag börja...

Allså, just nu finns det en massa tankar och allt och alla som bara flyter omkring i mitt huvud och vill ut. Finns så mycket jag vill skriva, jag får ta och skaffa mig en dagbok så jag kan skriva ner allt för här kan jag definitivt inte skriva det. Men var ska man börja när man har en massa i huvudet så att det snart känns som att jag ska spricka och när man inte vet var man ska göra av det!? Jag brukar skriva ner allting men just nu har jag ingenting att skriva på!? Nu vet jag! Jag kan ju skapa en dagbok här på datorn, nu vart jag smarter!


So long SUCKERS!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Välkommen till min vardag, höhö =P Nämen, alla har väl en massa gegga i huvet som måste ut på något vis... Hmm, en dagbok. Det skulle vara något... Fast jag skulle nog aldrig använda den. Brukar skriva i gamla kollegeblock bland massa skolgrejjer =P Puss på dig <3

2008-08-22 @ 16:57:58
Postat av: A la louise

sv: jo filmen var bra :) hehe ööö det klippet kmr jag inte ens ihåg o.0' << hehe

2008-08-22 @ 23:36:52
URL: http://louisebertilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0